Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

PRORECTOR CALITATEA ÎNVĂȚĂMÂNTULUI

Prof. univ. dr. ing. Viorel NICOLAE

 

 Curriculum Vitae

-Lista de lucrari


Contact:

- Tel. +4 0348453105;

- E-mail: viorel.nicolae@upit.ro

- Camera nr. R44, cladirea RECTORAT (Tg. Din Vale nr.1)

 

Asigurarea calităţii învăţământului şi a cercetării este o obligaţie a Universităţii din Piteşti şi a angajaţilor ei, prevăzută în art. 192 din Legea educatiei naţionale nr.1/2011 şi exprimă capacitatea Universităţii de a satisface aşteptările beneficiarilor şi încrederea publică.
Asigurarea calităţii educaţiei este centrată preponderent pe rezultatele învăţării, exprimate în termeni de cunoştinţe, competenţe, valori şi atitudini care se obţin prin parcurgerea şi finalizarea unui nivel de învăţământ sau program de studii.
Asigurarea calităţii în Universitatea din Piteşti se realizează printr-un ansamblu de caracteristici de dezvoltare a capacităţii instituţionale de elaborare, planificare şi implementare de programe de studii, prin care se formează încrederea beneficiarilor că Universitatea îndeplineşte standardele de calitate.

 

 

SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITĂȚII ÎN CADRUL UNIVERSITĂȚII DIN PITEȘTI – viziune, obiective, politici, strategii, organizare, certificare

Declarația privind politica de calitate a Rectorului UPIT reprezintă angajamentul asumat de Universitatea din Pitești cu privire la supravegherea și dezvoltarea unui sistem de management al calității în conformitate cu noile cerințe ale standardului SR EN ISO 9001:2015 precum și a legislației din domeniul educației, care reglementează sistemul de calitate la nivelul instituțiilor de învățământ superior.

DECLARAȚIA RECTORULUI PRIVIND POLITICA DE CALITATE A UNIVERSITĂȚII DIN PITEȘTI

PLANUL STRATEGIC 2020-2024

 

CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITĂȚII ÎN CADRUL UNIVERSITĂȚII DIN PITEȘTI - CERTIFICARE ISO 9001:2015

Sistemul de management al calității implementat în cadrul Universității din Pitești a fost certificat de TUV Thuringen e. V. pentru îndeplinirea cerințelor standardului ISO 9001:2015, începând cu data de 09.08.2016.

CERTIFICAT PENTRU SISTEMUL DE MANAGEMEN ISO 9001:2015, CONFIRMARE AUDIT  ISO 17021, nr. 561 din 05.09.2021.

CERTIFICAT PENTRU SISTEMUL DE MANAGEMEN ISO 9001:2015, CONFIRMARE AUDIT  ISO 17021, nr. TIC 15. 100 221513 din 12.12.2022.

 

 

ORGANIZAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITĂȚII

În cadrul Universității din Pitești, coordonarea și realizarea activităților de asigurare și evaluare a calității aferente Sistemului de Management al Calității se face prin structuri specializate / responsabili, conform Codului de asigurare a calității, astfel:

Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii, la nivelul universităţii (CEAC-U).

Centrul pentru Managementul Calităţii şi Programe Universitare (CMCPU).

Comisiile de Evaluare şi Asigurarea Calităţii, la nivelul facultăţilor (CEAC-F).

Comisiile de Evaluare și Asigurare a Calității la nivelul programelor de studii (CEAC-P).

Responsabil de calitate la nivelul departamentului (RCD).

Responsabil de calitate la nivel de structură organizatorică, la nivel de structură administrativă şi suport (RC-SO/A/S)

 

Actualizat 03.03.2023

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.