Româna         English         Français        

Universitatea din Pitesti

BIBLIOTECA UNIVERSITĂȚII DIN PITESTI

**INFORMAŢII privind începerea anului universitar 2020 - 2021

  • eliberarea si/sau vizarea permisului de acces in bibliotecă
  • înmatricularea în an superior
  • împrumutul / restituirea publicațiilor împrumutate
  • facilități oferite utilizatorilor

gasiti in fisierul de mai jos și/sau la adresa http://biblioteca.upit.ro **

----------------------------------------------------------------------------------------

 

BIBLIOTECA UNIVERSITĂȚII DIN PITESTI

 

INFORMAŢII privind începerea anului universitar 2020 - 2021

 

 

  • ÎNMATRICULAREA ÎN AN SUPERIOR

Pentru înmatricularea în an superior, studenții nu trebuie să se mai prezinte la bibliotecă pentru emiterea fișei de lichidare anuală.

Având în vedere situația actuală determinată de răspândirea noului coronavirus, biblioteca va întocmi liste pe facultăți doar cu studenții restanțieri, ceilalți putându-se înmatricula fără a primi un document din partea bibliotecii.

Listele cu restanțieri se transmit către secretariate în data de 30 septembrie 2020.

 

  • RESTITUIREA PUBLICAŢIILOR ÎMPRUMUTATE

      - studenții restanțieri pot restitui publicațiile împrumutate până la 31 oct. 2020 FĂRĂ penalități la returnare, în orice zi, de luni până vineri, în intervalul orar 900 - 1200, la sediul central al Bibliotecii Universității din Pitesti, Str. Tg. din Vale, Nr. 1, Corp I - intrarea de lângă Alianța Franceză. Restituirea se va face la intrarea în clădire, publicațiile fiind preluate de personalul bibliotecii şi supuse unui regim de carantinare.

Ne puteți contacta telefonic la nr. de telefon 0348 453 448 şi 0348 453 451

 

  • ELIBERAREA / VIZAREA Permisului de biblioteca

Permisul de bibliotecă se va ELIBERA în urma transmiterii prin e-mail, la adresele biblioteca@upit.ro sau carmen.tudor@upit.ro, a următoarelor documente (scanate sau fotografiate):

  • cerere tip, se descarcă de aici
  • declarația de prelucrare a datelor personale
  • cartea de identitate
  • o fotografie tip buletin

Permisul de bibliotecă se va VIZA în urma transmiterii prin e-mail, la adresele biblioteca@upit.ro sau carmen.tudor@upit.ro, a următoarelor documente (scanate sau fotografiate):

  • cartea de identitate
  • carnetul de student vizat pe anul universitar 2020-2021

Mai multe informații găsiți la adresa

http://cat-biblioteca.upit.ro/bibl/Pagina%20WEB/Site_nou/Permise.htm

 

  • FACILITĂŢI BIBLIOTECA

BUP asigură online continuitatea activităților specifice cu publicul:

- acces la Biblioteca Digitală, la adresa

http://cat-biblioteca.upit.ro/bibl/Pagina%20WEB/Site_nou/DigLib.htm

- acces la catalogul online, din afara spațiului BUP, la adresele http://biblioteca.upit.ro şi http://tinread.upit.ro/opac

- scanarea, la cerere, a materialelor documentare deținute de BUP şi trimiterea acestora prin email. Solicitările se vor face exclusiv în baza unei cereri online prealabile, prin email, la adresa biblioteca@upit.ro

- acces mobil la bazele de date ştiințifice abonate prin proiectul național AnelisPlus la adresa www.e-nformation.ro, tabul Profil instituțional SAU la

 http://cat-biblioteca.upit.ro/bibl/Pagina%20WEB/Site_nou/BazeDate.htm

 

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.