- Faculties
- Facultatea de Științe ale Educatiei, Științe Sociale şi Psihologie
- Departamentul Psihologie și Științe ale Comunicării si Asistență socială
- Programe de master DPSCAS
- Managementul Serviciilor Sociale si de Sanatate
ADMITERE 2016 master Comunicare organizationala
Perioada desfasurarii admiterii:
08-31 iulie: prima sesiune
01-16 septembrie: a doua sesiune
Actele necesare inscrierii la concursul de admitere:
- dosar tip mapa (pus la dispozitia candidatilor de facultate in valoarea taxei de inscriere la concurs)
- fisa de inscriere (pusa la dispozitia candidatilor de catre facultate)
- 2 fotografii tip buletin
- Diploma de bacalaureat in original sau diploma echivalenta acesteia (se excepteaza absolventii promotiei 2016 care pot prezenta adeverinta inlocuitoare daca are consemnata si media de bacalaureat)
Observatie: candidatii care anterior s-au inscris, cu acte originale, la alte domenii de studii in afara facultatii, vor prezenta: copie legalizata a diplomei de bacalaureat (sau a adeverintei inlocuitoare); adeverinta din care sa rezulte ca actul in original a fost depus la alta facultate; copie a legitimatiei de concurs de la institutia unde s-a inscris anterior
- Foaia matricola pentru anii de liceu (original sau copie legalizata)
- Adeverinta din care sa rezulte calitatea de student (pentru studentii care urmeaza o a doua specializare)
- Certificat de nastere (copie legalizata)
- Aviz medical eliberat de medicul de familie
- Chitanta pentru achitarea taxei de inscriere, in valoare de 100 ron
- Acte doveditoare pentru scutirea de taxa de inscriere (daca este cazul)
Numar de locuri scoase la concurs (iulie 2016): 50 locuri, dintre care 7 fara taxa
OBSERVATIE: Taxa de studiu este 2.700 ron
Conditii de admitere la Comunicare organizationala: 50% nota examen (sustinerea unui interviu motivational); 50% media la examenul de licenta
***
Masterul de Comunicare organizațională se adresează tuturor absolvenților de studii superioare, interesați de studiul aprofundat și de managementul comunicării, al relațiilor publice, marketingului intercultural, comunicării strategice și integrate, dar și comunicării etice în cadrul organizațiilor publice, private și non-profit.
Masterul îi pregătește pe absolvenți pentru posturi de conducere în organizațiile publice, private lucrative sau non-profit. De asemenea, absolvenții sunt pregătiți pentru o carieră în domeniile relațiilor și politicilor publice, al consultanței în comunicarea și dezvoltarea organizațională.
Ocupații profesionale ale absolvenților specializării
Denumire posturi și funcții
- PR specialists
- Coordonator de evenimente
- PR manager
- Funcţionari publici
- Referenţi de specialitate;
- Consilieri;
- Diplomaţi;
- Profesor în învăţământul secundar;
- Asistenţi de cercetare.
- Consultant în marketing și comunicare
- Trainer
- Funcţionar public;
- Referent de specialitate;
- Consilier;
- Diplomat;
- Profesor de ştiinţe socio-umane;
Asistent de cercetare.
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p