- Conseil d'administration
- Arhiva CA
- Arhivă Consiliul de Administrație 2020-2024
- Rector 2016-2023
- Prorectori
- PRORECTOR Calitatea Învăţământului
- Centrul pentru Managementul Calității și Programe Universitare
- Managementul calităţii
SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITĂȚII ÎN CADRUL UNIVERSITĂȚII DIN PITEȘTI – viziune, obiective, politici, strategii, organizare, certificare
Declarația privind politica de calitate a Rectorului UPIT reprezintă angajamentul asumat de Universitatea din Pitești cu privire la supravegherea și dezvoltarea unui sistem de management al calității în conformitate cu noile cerințe ale standardului SR EN ISO 9001:2015 precum și a legislației din domeniul educației, care reglementează sistemul de calitate la nivelul instituțiilor de învățământ superior.
DECLARAȚIA RECTORULUI PRIVIND POLITICA DE CALITATE A UNIVERSITĂȚII DIN PITEȘTI
CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITĂȚII ÎN CADRUL UNIVERSITĂȚII DIN PITEȘTI - CERTIFICARE ISO 9001:2015
Sistemul de management al calității implementat în cadrul Universității din Pitești a fost certificat de TUV Thuringen e. V. pentru îndeplinirea cerințelor standardului ISO 9001:2015, începând cu data de 09.08.2016.
CERTIFICAT PENTRU SISTEMUL DE MANAGEMEN ISO 9001:2015
VIZIUNEA DEZVOLTĂRII ȘI GESTIONĂRII DOCUMENTELOR AFERENTE SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITĂȚII ÎN UNIVERSITATEA DIN PITEŞTI
Elaborarea şi aplicarea documentelor SMC în cadrul Universității din Pitești este necesară pentru îndeplinirea standardelor ARACIS, pentru a răspunde Standardelor ISO 9001:2015 referitor la cerinţele pentru sistemul de management al calităţii, respectiv pentru a răspunde cerințelor Ordinului nr. 400/2015 referitor la controlul intern/managerial. SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITĂŢII reprezintă un sistem prin care se orientează, se evaluează și se controlează o organizaţie în ceea ce priveşte calitatea. Sistemul de Management al Calității implementat în cadrul Universității din Pitești asigură gestionarea eficientă a informaţiilor referitoare la managementul calității şi a documentelor SMC.
VIZIUNEA DEZVOLTĂRII ȘI GESTIONĂRII DOCUMENTELOR SMC
Manualul Calității reprezintă document fundamental în cadrul Universității din Pitești, care are drept scop descrierea Sistemului de Management al Calităţii proiectat, documentat, implementat, menţinut şi îmbunătăţit continuu.
MANUALUL CALITĂȚII
CODUL PRIVIND ASIGURAREA CALITĂȚII ÎN UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI
Codul de asigurare a calităţii în Universitatea din Piteşti cuprinde un set minim de principii, norme şi obiective pe baza cărora se desfăşoară acţiunile de evaluare a calităţii activităţilor desfăşurate de membrii comunităţii academice. De asemenea, codul stabileşte elementele componente ale structurii organizatorice ale Sistemului de Management al Calităţii şi prezintă atribuţiile şi direcţiile de acţiune ale acestor elemente. Codul de asigurare a calității reprezintă un document fundamental și este completat de regulamentele specifice privind organizarea și funcționarea structurilor specializate din cadrul Sistemului de Management al Calității.
CODUL PRIVIND ASIGURAREA CALITĂȚII ÎN UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI
ORGANIZAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITĂȚII
În cadrul Universității din Pitești, coordonarea și realizarea activităților de asigurare și evaluare a calității aferente Sistemului de Management al Calității se face prin structuri specializate / responsabili, conform Codului de asigurare a calității, astfel:
Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii, la nivelul universităţii (CEAC-U).
Centrul pentru Managementul Calităţii şi Programe Universitare (CMCPU).
Comisiile de Evaluare şi Asigurarea Calităţii, la nivelul facultăţilor (CEAC-F).
Comisiile de Evaluare și Asigurare a Calității la nivelul programelor de studii (CEAC-P).
Responsabil de calitate la nivelul departamentului (RCD).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p