- Despre Universitate
- Organizare
- Arhiva
- Academia
- Facultatea de Drept si Stiinte Administrative
- Departamentul Drept si Administratie Publica
- Master
- AP in contextul integrarii europene
Master: ADMINISTRAŢIA PUBLICĂ ÎN CONTEXTUL INTEGRĂRII EUROPENE - 2 ani-
Scurtă descriere
Programul de studii de masterat Administratia publica in contextul integrarii europene are ca obiectiv formarea si perfectionarea specialistilor in domenii de interes public, derularea unor relatii pe termen lung cu structurile administratiei publice locale si cu serviciile deconcentrate ale ministerelor, in sensul dezvoltarii unei programe de pregatire profesionala cu un accentuat caracter practic.
Competenţe ale absolventilor
Absolventii studiilor masterale cu specializarea Administratie Publica in contextul integrarii europene, dobandesc cunostintele necesare pentru a accede la o cariera de functionar public, atat in cadrul sistemului administratiei publice nationale, cat si in administratia publica europeana, in domeniile: administrarea patrimoniului unitatilor administrativ-teritoriale, protectia mediului si dezvoltarii durabile; achizitii publice; stare civile si finante publice, adica in domenii de interes public.
Facilitati de studiu si de cercetare
Procesul instructiv-educativ din cadrul Facultatii de Drept si Ştiinţe Administrative din Pitesti este facilitat, in prezent, si de o baza materiala adecvata, care cuprinde, printre altele, 6 sali de curs, 15 sali de seminar, laboratoare de informatica, un laborator de criminalistica, o biblioteca de specialitate, camin si cantina .
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p