- Facultăți
- Facultatea de Științe ale Educatiei, Științe Sociale şi Psihologie
- Admitere licență/master/conversie FSESSP
- Admitere Conversie 2024-2025
Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București
ADMITEREA 2024-2025 – PROGRAME DE CONVERSIE
INFORMAÈšII GENERALE DESPRE ADMITEREA LA PROGRAMELE DE CONVERSIE PROFESIONALÄ‚
Facultatea de Științe ale Educației, Științe Sociale și Psihologie organizează concurs de admitere pentru 2 programe de conversie profesională:
- program de conversie Pedagogia Învățământului Primar È™i PreÈ™colar, domeniul de licență ȘtiinÈ›e ale EducaÈ›iei, durata 2 ani, forma de învățământ cu frecvență;
- program de conversie Psihologie, domeniul de licență Psihologie, durata 2 ani, forma de învățământ cu frecvență.
Calendarul desfășurării concursului de admitere în învățământul universitar de masterat - anul universitar 2024-2025
SESIUNEA SEPTEMBRIE 2024 |
|
Înscrierea candidaÈ›ilor |
02.09.2024 – 20.09.2024 |
Concurs de admitere |
24.09.2024 – 25.09.2024 |
Comunicarea rezultatelor |
24.09.2024 – 26.09.2024 |
Înmatricularea candidaÈ›ilor |
24.09.2024 – 30.09.2024 |
Criterii de admitere la programele de conversie profesională sunt:
- Candidatul să fie absolvent cu diplomă de licență a unui program de studii universitare acreditat;
- Candidatul să fie încadrat în sistemul de învățământ preuniversitar.
Înscrierea la concursul de admitere
În vederea înscrierii la concursul de admitere, candidatul va depune un dosar de înscriere (se depune fizic la secretariatul FSESSP) care conÈ›ine următoarele documente:
- Formular de înscriere (disponibilă la secretariatul facultății);
- Declaraţie de consimţământ și informarea cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (disponibilă la secretariatul facultății);
3) Diplomă de licență (sau echivalentă) È™i supliment la diplomă - în original sau copie legalizată însoÈ›ită de adeverință din care să rezulte că actele în original au fost depuse la altă facultate;
4) Diplomă de bacalaureat È™i foaia matricolă (din care să rezulte mediile anilor de studii) – în original sau copie legalizată însoÈ›ită de adeverință din care să rezulte că actele în original au fost depuse la altă facultate;
5) Diplomă de master și supliment la diplomă - copie certificată conform cu originalul;
6) Certificat de naÅŸtere – copie legalizată sau copie certificată conform cu originalul;
7) Act de identitate - copie certificată conform cu originalul;
8) Certificatul de căsătorie (dacă este cazul) - copie legalizată sau copie certificată conform cu originalul;
9) Aviz medical eliberat de medicul de familie – în original;
10) Adeverinţă prin care să se facă dovada calităţii de cadru didactic activ în anul È™colar 2024 – 2025, emisă de unitatea ÅŸcolară în care este încadrat – în original;
*Pentru unitățile de învățământ din sistemul privat se va depune copie după ordin privind acreditarea instituÈ›iei de învățământ.
11) Dovada achitării taxei de înscriere;
Admiterea candidaților se realizează pe baza mediei generale de admitere.
(1) Media de admitere = medie aritmetică între Media anilor de studii (50%) + Medie licență (50%).
(2) Ierarhizarea candidaÈ›ilor care au obÈ›inut calificativul “admis” se face în ordinea descrescătoare a mediilor obÅ£inute la concursul de admitere, în limita locurilor aprobate pentru programul de studii.
(3) Departajarea candidaţilor cu medii egale se va face pe baza mediei la examenul de bacalaureat.
Înmatricularea candidaÈ›ilor în anul I de studii
CandidaÅ£ii declaraÅ£i admiÅŸi sunt înmatriculaÅ£i ca studenÅ£i în anul I numai pe baza următoarelor acte depuse la secretariatul facultăţii, în perioada de înmatriculare precizată în calendarul de admitere:
- Cererea tip de înmatriculare (disponibilă la secretariatul facultății);
- Declaraţie de consimţământ și informarea cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (disponibilă la secretariatul facultății);
- Diplomă de licență (sau echivalentă) È™i supliment la diplomă - în original sau copie legalizată însoÈ›ită de adeverință din care să rezulte că actele în original au fost depuse la altă facultate;
- Diplomă de bacalaureat È™i foaia matricolă (din care să rezulte mediile anilor de studii) – în original sau copie legalizată însoÈ›ită de adeverință din care să rezulte că actele în original au fost depuse la altă facultate;
- Diplomă de master și supliment la diplomă - copie certificată conform cu originalul;
6) Certificat de naÅŸtere – copie legalizată sau copie certificată conform cu originalul;
7) Act de identitate - copie certificată conform cu originalul;
8) Certificatul de căsătorie (dacă este cazul) - copie legalizată sau copie certificată conform cu originalul;
9) Aviz medical eliberat de medicul de familie – în original;
10) Adeverinţă prin care să se facă dovada calităţii de cadru didactic activ în anul È™colar 2024 – 2025, emisă de unitatea ÅŸcolară în care este încadrat – în original;
*Pentru unitățile de învățământ din sistemul privat se va depune copie după ordin privind acreditarea instituÈ›iei de învățământ.
11) Dovada de achitare a taxei de înmatriculare;
12) Dovada de achitare a 50% din valoarea taxei de şcolarizare aferentă domeniului de studii la care a fost admis;
13) Contractul de studii și anexa la contract pentru anul I, semnate de candidat (disponibilă la secretariatul facultății);
14) O fotografie tip buletin
Depunerea dosarelor de înscriere È™i de înmatriculare se face fizic la sediul Facultății de ȘtiinÈ›e ale EducaÈ›iei, ȘtiinÈ›e Sociale È™i Psihologie, în perioadele menÈ›ionate în calendarul admiterii.
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERÄ‚ FEROVIARÄ‚ È™i S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din PiteÈ™ti Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
InformaÈ›ii studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul EducaÈ›iei, pentru a È™asea oarÄ...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior È™i în spiritul transparenÈ›ei decizionale È™i asumării responsabi...
Anunț privind desfășurarea concursului de ocupare a funcțiilor de DECAN din cadrul facultăților UNST POLITEHNICA București pentru mandatul 2024 – 2029
AnunÈ› privind desfășurarea concursului de ocupare a funcÈ›iilor de DECAN din cadrul facultăților UNST POLITEHNICA BucureÈ™ti pentru mandatul 2024 – 2029
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTÄ‚ÈšI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...