- Facultăți
- Facultatea de Științe ale Educatiei, Științe Sociale şi Psihologie
- Admitere licență/master/conversie FSESSP
- Admitere MASTER 2025-2026
Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București
ADMITEREA 2025-2026 – PROGRAME DE MASTERAT
INFORMAȚII GENERALE DESPRE ADMITEREA LA PROGRAMELE DE MASTERAT
Înscrierea la concursul de admitere se desfășoară prin intermediul platformei online https://admitere.pub.ro
SESIUNEA ADMITERE ANTICIPATĂ 2025
DATELE CONCURSULUI de admitere sunt următoarele:
PROGRAM DE MASTERAT |
DATA /ORA DE SUSȚINERE A PROBELOR DE ADMITERE |
LOCAȚIA DESFĂȘURĂRII PROBELOR DE ADMITERE |
Management educațional – Pitești |
14.05.2025, ora 14.00 |
Corp Central, etaj 3, sala 3.23 Str. Târgul din Vale nr. 1, Pitești, jud. Argeș |
Consiliere educațională - Pitești |
14.05.2025, ora 14.00 |
Corp Central, etaj 3, sala 3.24 Str. Târgul din Vale nr. 1, Pitești, jud. Argeș |
Management educațional - Slatina |
14.05.2025, ora 14.00 |
Liceul Ion Minulescu, Sala 1 Parter Str. Basarabilor nr. 33, Slatina, jud. Olt |
Educație timpurie – Rm. Vâlcea |
14.05.2025, ora 14.00 |
Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, extensia Rm. Vâlcea, Str. Nicolae Bălcescu nr. 26, sala 1, Râmnicu Vâlcea |
Educație timpurie – Alexandria |
14.05.2025, ora 14.00 |
Liceul Ghica - Internat, Parter, sala 1 Str. Viitorului nr. 78, Alexandria, Jud. Teleorman |
Psihologie clinică – ealuare și intervenție |
13.05.2025-14.05.2025, ora 10.00 |
Corp Central, etaj 3, sala I 310 Str. Târgul din Vale nr. 1, Pitești, jud. Argeș |
Consiliere în asistență socială |
16.05.2025, ora 10.00 |
Corp Central, etaj 3, sala 3.39 Str. Târgul din Vale nr. 1, Pitești, jud. Argeș |
Managementul serviciilor sociale și de sănătate |
16.05.2025, ora 11.00 |
Corp Central, etaj 3, sala 3.39 Str. Târgul din Vale nr. 1, Pitești, jud. Argeș |
Comunicare organizațională |
13.05.2025, ora 10.00 |
Corp Central, etaj 3, sala 3.29 Str. Târgul din Vale nr. 1, Pitești, jud. Argeș |
Tematică și bibliografie _master EDUCAȚIE TIMPURIE - proba 1
Tematică și bibliografie_master MANAGEMENT EDUCAȚIONAL - proba 1
Tematică și bibliografie _master CONSILIERE EDUCAȚIONALĂ - proba 1
Tematică și bibliografie _master PSIHOLOGIE CLINICĂ - EVALUARE ȘI INTERVENȚIE - proba 1
Tematică și bibliografie _master COMUNICARE ORGANIZAȚIONALĂ - proba 1
Tematică și bibliografie _master CONSILIERE ÎN ASISTENȚĂ SOCIALĂ - proba 1
Tematică și bibliografie _master MANAGEMENTUL SERVICIILOR SOCIALE ȘI DE SĂNĂTATE - proba 1
CALENDARUL DESFĂȘURĂRII CONCURSULUI DE ADMITERE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL UNIVERSITAR DE MASTERAT - ANUL UNIVERSITAR 2025-2026
Sesiunea Admitere anticipată 2025 |
|
Înscrierea candidaților** |
15.12.2024 – 10.05.2025 |
Concurs de admitere |
13.05 – 16.05.2025 |
Comunicarea rezultatelor |
13.05 – 17.05.2025 |
Înmatricularea candidaților |
01.07 – 31.07.2025 |
Sesiunea Iulie 2025 |
|
Înscrierea candidaților** |
01.07 – 08.07.2025 |
Concurs de admitere |
10.07 – 12.07.2025 |
Comunicarea rezultatelor |
10.07 – 13.07.2025 |
Înmatricularea candidaților |
10.07 – 31.07.2025 |
Sesiunea Septembrie 2025 |
|
Înscrierea candidaților** |
02.09 – 13.09.2025 |
Concurs de admitere |
16.09 – 17.09.2025 |
Comunicarea rezultatelor |
16.09 – 18.09.2025 |
Înmatricularea candidaților |
16.09 – 20.09.2025 |
** În ultima zi de înscriere a fiecărei perioade, înscrierea se poate face numai până la ora 16:00.
DOCUMENTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIERE
Pentru înscrierea la concursul de admitere în învățământul universitar de masterat în sesiunea de admitere anticipată, candidații depun online pe site-ul de admitere al universității dosarul de înscriere, care trebuie să conțină următoarele documente:
a) fișa de înscriere tip, conform Anexei 2, în care vor menționa, sub semnătură electronică sau scanată și răspundere proprie, toate datele solicitate de formularul respectiv;
b) certificatul de naștere;
c) certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
d) situația școlară a anilor de licență anteriori anului curent în care se află sau foaia matricolă/suplimentul la diplomă în cazul în care au absolvit un program de licență într-un an anterior:
e) buletin/carte de identitate/pașaport;
f) dovada de plată a taxei de înscriere la admitere anticipată (contul în care se face plata va fi afișat pe site-ul de admitere al universității);
g) declarație pe propria răspundere (inclusă in Anexa 2) prin care candidatul declară că nu a mai beneficiat anterior de un loc bugetat la studii universitare de masterat dacă candidează pe un loc fără taxă;
Prin excepție, candidații care sunt studenți într-un an terminal la studii de licență în POLITEHNICA București în anul universitar 2024-2025 nu trebuie să depună documentele specificate la punctele (c) și (d).
Pentru înscrierea la concursul de admitere în învățământul universitar de masterat în sesiunile iulie și septembrie, candidații depun online pe site-ul de admitere al universității sau fizic la secretariatul facultăților dosarul de înscriere, care trebuie să conțină următoarele documente:
a) fișa de înscriere tip, conform Anexei 1, în care vor menționa, sub semnătură electronică sau scanată și răspundere proprie, toate datele solicitate de formularul respectiv;
b) diploma de bacalaureat;
c) diploma de licență/inginer sau echivalentă acesteia; candidații care au promovat examenul de licență în sesiunea iunie-iulie sau în sesiunea august-septembrie 2025 pot depune la înscriere, pentru sesiunile imediat următoare, în locul diplomei de licență, adeverința de absolvire eliberată de facultate, în care se menționează atât media generală de la examenul de diplomă/licență cât și mediile generale obținute în fiecare an de studiu;
d) foaia matricolă/suplimentul la diplomă, numai în cazul se depune diploma de licență/inginer;
e) certificatul de naștere;
f) certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
g) buletin/carte de identitate/pașaport;
h) dovada de plată a taxei de înscriere la admitere (contul în care se face plata va fi afișat pe site-ul de admitere al universității);
i) declarație pe propria răspundere (inclusă in Anexa 1) prin care candidatul declară că nu a mai beneficiat anterior de un loc bugetat la studii universitare de masterat dacă candidează pe un loc fără taxă;
Prin excepție, candidații care au promovat examenul de licență în POLITEHNICA București în sesiunile corespunzătoare anului universitar 2024-2025 nu trebuie să depună documentele specificate la punctele (b)-(d) și (f).
În cadrul unei sesiuni de admitere, un candidat se poate înscrie pe locuri finanțate de la buget numai la o singură facultate din POLITEHNICA București.
Candidații cetățeni ai statelor membre ale Uniunii Europene și din state terțe care se înscriu la programele de studii cu predare în limba română au obligația sa facă dovada cunoașterii limbii române.
În cazul candidaților la programele de studii cu predare în limbi de circulație internațională și care nu prezintă acte de studii/documente/situații școlare, necesare la înscriere, eliberate de instituții de învățământ din România sau din străinătate, cu predare în limba respectivă, este necesară certificarea competențelor lingvistice la înscriere.
TAXA DE ÎNSCRIERE
Cuantumul taxei de înscriere este de:
- 50 RON pentru înscrierea la sesiunea de admitere anticipată
- 100 RON pentru înscrierea la sesiunile din iulie și septembrie
- copiii personalului didactic și didactic auxiliar aflat în activitate sau pensionat sunt scutiți de plata taxelor de înscriere la concursurile de admitere în învățământul superior.
- copiii cu unul sau ambii părinţi decedaţi, copiii din familii monoparentale precum și persoanele aflate în risc de a-şi pierde capacitatea de satisfacere a nevoilor zilnice de trai din cauza unor situaţii de boală, dizabilitate, sărăcie sunt scutiți de plata taxelor de înscriere la concursurile de admitere în învățământul superior
- scutirea de la plata acestor taxe se face numai pe baza documentelor doveditoare prezentate de candidaţi. Aprobarea scutirii se face de către comisiile tehnice de înscriere pe facultăţi/departamente.
ORGANIZAREA ȘI DESFĂȘURAREA CONCURSULUI DE ADMITERE LA PROGRAMELE DE MASTERAT
Admiterea la studiile universitare de masterat se face prin concurs.
Concursul de admitere la studii universitare de masterat constă din două probe:
a) Proba 1 – probă orală de evaluare a cunoștințelor fundamentale ale candidatului, desfășurată cu prezență fizică, cu subiecte din tematica și bibliografia anunțată (media MA);
b) Proba 2 - probă orală de evaluare a motivației candidatului pentru urmarea programului de studiu, desfășurată cu prezență fizică (media MB);
Media generală de admitere (MG) se calculează cu două zecimale, fără rotunjire, cu formula: MG = (M A + MB ) / 2
Media generală MG trebuie să fie minimum 6,00 (șase).
Criterii de departajare:
- media la examenul de bacalaureat
- nota la proba de limba și literatura română din cadrul examenului de bacalaureat
Concursul de admitere se derulează CU PREZENȚĂ FIZICĂ.
Admiterea și repartizarea candidaților pe programe de studii în cadrul aceleiași facultăți se face în funcție de opțiunile candidaților pentru programele de studiu din facultate în ordinea descrescătoare a mediilor generale de admitere.
Rezultatele concursului vor fi afișate pe site-ul facultății.
Eventualele contestații se depun în termen de 24 ore de la afișarea rezultatelor concursului de admitere
INFORMAȚII GENERALE DESPRE ÎNMATRICULAREA LA PROGRAMELE DE MASTERAT
Înmatricularea la programele de master a candidaților admiși în sesiunea de admitere anticipată va avea loc în intervalul 8 -10 iulie 2024, între orele 9.00 – 17.00.
Candidații se vor prezenta la sediul Facultății de Științe ale Educației, Științe Sociale și Psihologie (Corp Central, str. Târgul din Vale nr. 1, Pitești), etaj 3 sala 328.
Candidații vor depune următoarele documente:
a) fișa de înscriere tip, conform Anexei 1, în care vor menționa, sub semnătură electronică sau scanată și răspundere proprie, toate datele solicitate de formularul respectiv;
b) diploma de bacalaureat – în original;
c) diploma de licență/inginer sau echivalentă acesteia; candidații care au promovat examenul de licență în sesiunea iunie-iulie sau în sesiunea august-septembrie 2024 pot depune la înscriere, pentru sesiunile imediat următoare, în locul diplomei de licență, adeverința de absolvire eliberată de facultate, în care se menționează atât media generală de la examenul de diplomă/licență cât și mediile generale obținute în fiecare an de studiu – în original;
d) foaia matricolă/suplimentul la diplomă, numai în cazul se depune diploma de licență/inginer – în original;
e) certificatul de naștere – copie conform cu originalul;
f) certificatul de căsătorie (dacă este cazul) – copie conform cu originalul;
g) buletin/carte de identitate/pașaport – copie conform cu originalul;
h) dovada de plată a taxei de înscriere la înmatriculare în valoare de 50 RON;
i) declarație pe propria răspundere (inclusă in Anexa 1) prin care candidatul declară că nu a mai beneficiat anterior de un loc bugetat la studii universitare de masterat dacă candidează pe un loc fără taxă;
j) o fotografie, realizată recent, color, format 3x4 cm;
k) dovada de plată a taxei de școlarizare – prima tranșă în valoare de 500 RON.
Prin excepție, candidații care au promovat examenul de licență în POLITEHNICA București în sesiunile corespunzătoare anului universitar 2023-2024 nu trebuie să depună documentele specificate la punctele (b)-(d) și (f).
Candidații admiși pe locurile CU TAXA vor achita taxa de școlarizare pentru anul universitar 2024-2025 în 3 tranșe:
- 500 RON la înmatriculare
- 2000 RON până 11 octombrie 2024
- 2000 RON până pe 15 ianuarie 2025
Notă de Informare Proiect PRIM STUD
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL în vederea derulării procesului de selecție a elevilor şi studenților candidați pentru constituirea grupului ţint...
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței inst...
ANUNȚ - Posturi vacante Proiect PRIMSTUD ( 6 Februarie 2025 )
Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București - Centrul Universitar Pitești anunță scoaterea la concurs a următoarelor posturi vacante în cadrul proiectulu...
Proces - Verbal evaluare și selecție a dosarelor de concurs Încheiat astăzi: 12.02.2025 Proiect PRIMSTUD
Proces - Verbal evaluare și selecție a dosarelor de concurs Încheiat astăzi: 12.02.2025 Proiect PRIMSTUD
Raport final / Nr. înregistrare: P11/PRIMSTUD/120/17.02.2025
Raport final / Nr. înregistrare: P11/PRIMSTUD/120/17.02.2025
Notă de Informare Proiect PRIM STUD
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL în vederea derulării procesului de selecție a elevilor şi studenților candidați pentru constituirea grupului ţint...
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
martie 2025
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|