- Facultăți
- Facultatea de Stiinte Economice și Drept
- Departamentul Management și Administrarea afacerilor
- Evaluare cadre didactice
anul universitar 2019-2020 |
În anul universitar 2019-2020, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 19 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 7 conferențiari și 11 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit din cadrul didactic RCD și un student. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2018-2019 |
anul universitar 2018-2019, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 19 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 7 conferențiari și 11 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine |
anul universitar 2017-2018 |
În anul universitar 2017-2018, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 17 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 7 conferențiari și 9 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2016-2017 |
În anul universitar 2016-2017, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 4 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 2 conferențiari și 2 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2015-2016 |
În anul universitar 2015-2016, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 6 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 2 conferențiari și 3 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2014-2015 |
În anul universitar 2014-2015, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 5 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 conferențiar, 3 lectori și 1 asistent. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2013-2014 |
În anul universitar 2013-2014, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 6 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 2 conferențiari și 3 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine |
anul universitar 2012-2013 |
În anul universitar 2012-2013, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 5 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 1conferențiar și 3 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
Informații studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul Educației, pentru a șasea oar...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței inst...