- Facultăți
- Facultatea de Stiinte Economice și Drept
- Departamentul Management și Administrarea afacerilor
- Evaluare cadre didactice
anul universitar 2019-2020 |
În anul universitar 2019-2020, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 19 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 7 conferențiari și 11 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit din cadrul didactic RCD și un student. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2018-2019 |
anul universitar 2018-2019, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 19 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 7 conferențiari și 11 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine |
anul universitar 2017-2018 |
În anul universitar 2017-2018, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 17 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 7 conferențiari și 9 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2016-2017 |
În anul universitar 2016-2017, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 4 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 2 conferențiari și 2 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2015-2016 |
În anul universitar 2015-2016, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 6 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 2 conferențiari și 3 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2014-2015 |
În anul universitar 2014-2015, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 5 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 conferențiar, 3 lectori și 1 asistent. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2013-2014 |
În anul universitar 2013-2014, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 6 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 2 conferențiari și 3 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine |
anul universitar 2012-2013 |
În anul universitar 2012-2013, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 5 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 1conferențiar și 3 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
INFORMARE VACCINARE
INFORMARE Astăzi, 10 februarie a.c., la 12:30, în platforma de programare au fost activate noile cabinete de vaccinare pentru administrarea vaccinului produs de AstraZeneca. În cele...
BIBLIOTECA UNIVERSITĂȚII DIN PITEȘTI
BIBLIOTECA UNIVERSITĂȚII DIN PITESTI **INFORMAŢII privind începerea anului universitar 2020 - 2021 eliberarea si/sau vizarea permisului de acces in bibliotecă înmatricula...
Special Issue "Future Internal Combustion Engines" as part of Vehicles (ISSN 2624-8921)"
Special Issue "Future Internal Combustion Engines" as part of Vehicles (ISSN 2624-8921)" https://www.mdpi.com/journal/vehicles/special_issues/IC_engines Dear Colleagu...
Metodologie privind organizarea și desfășurarea activităților didactice în anul universitar 2020-2021, aprobată în ședința Senatului din data de 16.11.2020
Metodologie privind organizarea si desfasurarea activitatilor didactice in 2020-2021
INVITAȚIE DE PARTICIPARE pentru achiziția de bunuri - ECHIPAMENTE IT și ACCESORII (4 loturi) - Anul 1
INVITAȚIE DE PARTICIPARE pentru achiziția de bunuri - ECHIPAMENTE IT și ACCESORII (4 loturi) - Anul 1 Lot 1. Echipamente de imprimare si copiere (Multifunctională, 1 bucată; ...
MĂSURI SPECIFICE conform HCA din 15.05.2020
MĂSURI SPECIFICE PENTRU DERULAREA ACTIVITĂȚILOR ÎN UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI ÎN ACTUALUL CONTEXT AL STĂRII DE ALERTĂ
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTĂȚI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...