Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

ANUL UNIVERSITAR 2023-2024

Programming Day for high school students and undergraduate students - May 11, 2024

ANUNÈš ALEGERI 

În data de 9.01.2024 între orele 8 si 18 în corpul S, etajul 2 camera 208, vor avea loc alegeri pentru stabilirea reprezentanÈ›ilor studenÈ›ilor în Consiliul Facultății de ȘtiinÈ›e, EducaÈ›ie Fizică È™i Informatică.

Dacă în data de 9.01.2024 candidaÈ›ii nu vor FI VOTAÈšI de jumatate plus 1 din numărul total de studenÈ›i ai Facultății de Știinte, EducaÈ›ie Fizică si Informatică, se va repeta procesul de vot , miercuri 10.01.2024 între orele 8 si 18 în corpul S, etajul 2 camera 208.

METODOLOGIE privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor academice pentru mandatul 2020-2024

ANUNÅ¢

StudenÅ£ii din anii II, III ÅŸi IV trebuie, să se prezinte la secretariatul facultăţii pentru înscrierea în anul universitar 2023-2024 până la data de 16.10.2023 între orele 10-12 cu următoarele documente:

- cerere de înscriere (formular tip, trebuie listat, completat si semnat in original);

- copie de pe cartea de identitate;

- declaraÈ›ie de consimţământ (formular tip, trebuie listat, completat È™i semnat in original);

- act adiÈ›ional la contractul de studii în 2 exemplare (formularul tip se completeaza la secretariat);

- anexă la actul adiÈ›ional de studii în 2 exemplare (formularul tip se completeaza la secretariat);

- chitanţa cu prima transa (50%) din taxa de scolarizare (pentru studenţii cu taxă)

- carnetul de student pentru viza ;

- legitimaţie de călătorie pentru viza;

Toate documentele de mai sus sunt obligatorii.

Studentul care nu depune documentele până la data de 16.10.2023 va fi exmatriculat. ( Regulamentul privind activităţile profesionale studenÅ£eÅŸti)

 

ANUNT

Conturile în care se achită taxele au fost modificate È™i se pot descarca de aici

 

JOINT DOCTORAL SEMINAR
Tuesday, 11th July 2023, from 10:00
Host: University of Pitești, Building S, 1st floor, Room 122

Programme

- SESIUNEA DE COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE STUDENȚEȘTI -

Matematică - Informatică (SCSS 2023)

 Programul SCSS 2023  

26 mai (DMI-FȘEFI-UPIT)

  SecÈ›iunile SCSS 2023

SecÈ›iunea I - Informatică - ora 10.00 

SecÈ›iunea II - Informatică aplicată - ora 10.00

SecÈ›iunea III - Matematică - ora 11.00

 

Înscrierile se vor realiza până la data de 25 mai 2023.

InformaÈ›iile necesare pentru înscrierea la Sesiunea de comunicări È™tiinÈ›ifice studenÈ›eÈ™ti sunt: nume È™i prenume,

adresa de email, titlul lucrării, profesorul coordonator, anul de studii È™i specializarea - se transmit la adresa 

email: dmateinfo @yahoo.com.


EUROSTUDENT 8

Care sunt veniturile medii ale unui student român? Care sunt caracteristicile generale ale unui student care ia bursă? Ce proporÈ›ie a studenÈ›ilor lucrează în timpul facultății È™i în ce fel le afectează acest lucru experienÈ›a de studiu?

La aceste întrebări È™i multe altele încercăm să găsim răspunsul în perioada mai-iunie 2023, când are loc o cercetare amplă privind condiÈ›iile de viață ÅŸi de studiu ale studenÈ›ilor din România, prin intermediul chestionarului EUROSTUDENT VIII.

EUROSTUDENT este o cercetare transnaÈ›ională care are ca obiectiv principal colectarea de date despre condiÈ›iile sociale È™i economice ale studenÈ›ilor din Europa, în aproximativ 30 de țări. StudenÈ›ii sunt întrebaÈ›i despre condiÈ›iile lor de viață ÅŸi de studiu, bugetul de timp alocat activităților educative, situaÈ›ia pe piaÈ›a forÈ›ei de muncă, veniturile È™i cheltuielile, dar È™i despre internship-urile È™i mobilitățile internaÈ›ionale realizate. Datele naÈ›ionale sunt apoi centralizate la nivel european È™i prezentate comparativ. Implementarea naÈ›ională a studiului este coordonată de Ministerul EducaÈ›iei (ME), prin Unitatea Executivă pentru FinanÈ›area Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării È™i Inovării (UEFISCDI) È™i Centrul NaÈ›ional de Politici È™i Evaluare în EducaÈ›ie – Unitatea de Cercetare în EducaÈ›ie (CNPEE-UCE).

Dacă eÈ™ti student la licență sau la masterat într-o universitate de stat sau privată, vei primi prin e-mail în această perioadă o invitaÈ›ie pentru a completa chestionarul EUROSTUDENT, pe care te rugăm să nu o ignori, fiind o oportunitate utilă să-È›i faci vocea auzită È™i să oferi decidenÈ›ilor politici informaÈ›ii relevante cu privire la viaÈ›a de student din România!

Mai multe detalii despre studiu, precum și rezultatele valurilor precedente de implementare, sunt disponibile la adresele http://eurostudent.uefiscdi.ro/, https://www.eurostudent.eu/ și https://database.eurostudent.eu/drm/.

 

CONCURS DE PROGRAMARE
13 mai 2023, ediția a IV-a

https://dopopan.ro/proday/indexDay2023.html

PROGRAMARE C/C++ pentru elevi și studenți

 

Programming Day for high school students and undergraduate students

May 13, 2023

University of Pitesti, Faculty of Sciences, Physical Education and Computer Science
Department of Mathematics and Computer Science

Chair: Conf. univ. dr. Doru Anastasiu Popescu
Email: doru.popescu@upit.ro
OC Chair: Conf. univ. dr. Doru Constantin

Email: cdomanid@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

ANUL UNIVERSITAR 2022-2023

Informații studiul european EUROSTUDENT VIII

În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul EducaÈ›iei, pentru a È™asea oară, la studiul european EUROSTUDENT.

Cercetarea îÈ™i propune să asigure sprijin în creÈ™terea capacității de colectare È™i monitorizare a datelor privind situaÈ›ia socială È™i economică a studenÈ›ilor, iar rezultatul va oferi o perspectivă comparativă la nivel european ce va contribui È™i la îmbunătățirea propriului sistem de învățământ superior.

Mai multe informaÈ›ii cu privire la studiul Eurostudent ÎN ROMÂNIA: 

STRUCTURA CHESTIONARULUI EUROSTUDENT VIII 

CONÈšINUTUL CHESTIONARULUI EUROSTUDENT VIII

SINTEZA STUDIULUI EUROSTUDENT VII - ROMÂNIA  ­ 

Pe această cale, vă informăm asupra faptului că studenÈ›ii Universității din PiteÈ™ti de la ciclurile de licență È™i masterat vor primi, sub coordonarea UEFISCDI, pe adresele de e-mail instituÈ›ionale, un chestionar cu privire la condiÈ›iile de studiu È™i de viață în cadrul comunității UPIT.

METODOLOGIE PRIVIND ORGANIZAREA ȘI DESFĂȘURAREA ACTIVITÄ‚ÈšILOR DIDACTICE ÎN MODUL MIXT LA FACULTATEA DE ÅžTIINÅ¢E, EDUCAÅ¢IE FIZICÄ‚ ÅžI INFORMATICÄ‚

ANUNÈš

Deschiderea ANULUI UNIVERSITAR 2022-2023 - Facultatea de ÅžtiinÈ›e, EducaÈ›ie Fizică È™i Informatică

va avea loc în sala S003  MarÈ›i 04.10.2022, ora 12.00.


StudenÅ£ii din anii II, III ÅŸi IV trebuie, să se prezinte la secretariatul facultăţii pentru înscrierea în anul universitar 2022-2023 până la data de 14.10.2022 între orele 10-12 cu următoarele documente:
- cerere de înscriere (formular tip este ataÈ™at, trebuie listat, completat È™i semnat în original);
- copie de pe cartea de identitate;
- declaraÈ›ie de consimţământ (formular tip este ataÈ™at, trebuie listat, completat È™i semnat în original);
- act adiÈ›ional la contractul de studii în 2 exemplare (formularul tip se completeaza la secretariat);
- anexă la actul adiÈ›ional de studii în 2 exemplare (formularul tip se completeaza la secretariat);
- chitanţa cu prima transa (50%) din taxa de scolarizare (pentru studenţii cu taxă)
- carnetul de student pentru viza ;
- legitimaţie de călătorie pentru viza;
Toate documentele de mai sus sunt obligatorii. Studentul care nu depune documentele până la data de 14.10.2022 va fi exmatriculat.
( Regulamentul privind activităţile profesionale studenţeşti)
 

 

ANUL UNIVERSITAR 2021-2022

Sesiune extraordinară

StudenÅ£ii din anii neterminali pot susÅ£ine maxim 4 examene nepromovate cu achitarea taxei de 300 lei/examen nepromovat în perioada 19.09.2022-20.09.2022 între orele 8,00 - 16,00. Cererile ÅŸi chitanÅ£ele se depun la secretariatul facultăţii înainte de susÅ£inerea examenelor. (Hotărârea Senatului din data de 16.09.2022).

Programul EURO 200/2022 -  privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziÈ›ionării de calculatoare

Vă informăm că Programul „Euro 200" pentru stimularea achiziÅ£ionării de calculatoare, adresat elevilor ÅŸi studenÅ£ilor în vârstă de până la 26 de ani care provin
din familii cu un venit brut lunar de maximum 250 lei pe membru de familie se desfăşoară ÅŸi în acest an. 

Astfel, luând în considerare prevederile H.G. nr. 1294/2004 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 269/2004 privind acordarea unui ajutor
financiar în vederea stimulării achiziÅ£ionării de calculatoare, actele necesare în dosarul pentru obÅ£inerea ajutorului financiar „Euro 200" sunt.
1. cererea tip (Anexa 2 la Normele metodologice prevăzute î n HG 1294/2004);
2. actul de identitate al studentului care aplică (original şi copie);
3. certificate de naÅŸtere ÅŸi/sau actele de identitate ale membrilor familiei (original ÅŸi copie);
4. adeverinţe de elev/student ale fraţilor:
5. actele doveditoare, în original, privind veniturile brute cu caracter permanent realizate de către membrii familiei î n luna precedentă depunerii
cererii (în original);
6. declaraÅ£ie pe propria răspundere cum că venitul brut lunar pe membru de familie se încadrează în baremul prevăzut prin lege (mai mic sau egal cu 250
lei) şi că familia dispune de diferenţa de bani pentru achiziţionarea calculatorului (se va semna la depunere);
7. adeverinÅ£a e liberată de către facultate din care să rezulte faptul că studentul a promovat cu minimum 45 de credite î n anul universitar anterior
depunerii cererii (cu excepţia studenţilor din anul 1), respectiv adeverinţa din care să rezulte calitatea de student (pentru studenţii din anul I);

8. declaraţie privind bunurile mobile sau imobile ale familiei (formular tip la nivel de universitate).
 

Dosarele pot fi depuse până vineri, 14 aprilie 2022, ora 16.00 la Rectoratul UPIT, camera 5.
Vor fi luate în considerare doar dosarele care conÅ£in toate documentele menÅ£ionate mai sus.

 

 

Adresa aplicare Metodologie de decontare abonamente transport  intern si_sau extern

STRUCTURA ANULUI UNIVERSITAR 2021-2022

ANUNÅ¢

       StudenÅ£ii din anii II, III ÅŸi IV trebuie, să se prezinte la secretariatul facultăţii pentru înscrierea în anul universitar 2021-2022 până la data de 15.10.2021 între orele 10-12 cu următoarele documente:

- cerere de înscriere

(formular tip este atasat, trebuie listat,  completat si semnat in original);

- copie de pe cartea de identitate; 

- declaraÈ›ie de consimţământ (formular tip este atasat, trebuie listat, completat È™i semnat in original);

- act adiÈ›ional la contractul de studii în 2 exemplare

(formularul tip se completeaza la secretariat);

- anexă la actul adiÈ›ional de studii în 2 exemplare

(formularul tip se primeste de la îndrumătorul de an, trebuie listat, completat si semnat in original);

- chitanţa cu prima transa (50%) din taxa de scolarizare (pentru studenţii cu taxă)

- carnetul de student pentru viza ;

- legitimaţie de călătorie pentru viza;

       Toate documentele de mai sus sunt obligatorii.

Studentul care nu depune documentele până la data de 15.10.2021 va fi exmatriculat.

( Regulamentul privind activităţile profesionale studenţeşti)

 

 

 

 

TABERE 2021

 

ANUNÈš

Comisia de selecÈ›ie a studenÈ›ilor beneficiari de tabere studenÈ›eÈ™ti, FSEFI -2021, se va întruni în data de 15.07.2021, orele 12:00 în sala S 215 (Decanat FSEFI)

 

Anul acesta au fost alocate Universității din PiteÈ™ti un număr de 58 de locuri în tabere. 

SERIILE SUNT:

Seria I : 11-16.08.2021

Seria II : 16-21.08.2021

Seria III : 21-26.08.2021

Seria IV : 26-31.08.2021

NU SE CUNOSC MOMENTAN LOCATIILE DE TABARA

Perioada de inscriere pentru studenti este 06.07-11.07.2021.

CEREREA de inscriere (completata si semnata) se va depune la secretariatul facultatii.                                              

Metodologie Tabere Studentesti  2021

Curs Crystal Data Science și Data Engineering

(GRATUIT, ONLINE din 5 iulie 2021,  oportunitate de vară)

Se pot înscrie studenÈ›i de la toate specializările de la

FSEFI, FECC și FMT din UPIT

ANUL UNIVERSITAR 2020-2021

PROCEDURÄ‚ OPERAÅ¢IONALÄ‚ privind ORGANIZAREA ÅžI DESFÄ‚ÅžURAREA STAGIILOR DE PRACTICÄ‚ DE SPECIALITATE LA FACULTATEA DE ÅžTIINÅ¢E, EDUCAÅ¢IE FIZICÄ‚ ȘI INFORMATICA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2020-2021

REGULAMENT privind ACORDAREA UNOR FACILITÄ‚ÈšI ÎN ACTIVITATEA DIDACTICÄ‚ PENTRU STUDENÈšII SPORTIVI DE PERFORMANȚĂ

PROCEDURÄ‚ privind DESFĂȘURAREA ACTIVITÄ‚ÈšILOR DE EVALUARE ÎN REGIM ONLINE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2020 - 2021 ÎN CADRUL F.Ș.E.F.I.
Procedură operaÈ›ională ORGANIZAREA ȘI DESFĂȘURARE A PROCESULUI EDUCAÈšIONAL ÎN ANUL UNIVERSITAR 2020-2021 ÎN F.Ș.E.F.I.


Chestionarul NaÈ›ional StudenÈ›esc - https://www.chestionar-studenti.ro

Ministerul EducaÈ›iei È™i Cercetării (MEC) È™i Unitatea Executivă pentru FinanÈ›area Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării È™i Inovării (UEFISCDI) îÈ™i propun să îmbunătățească condiÈ›iile de viață È™i de studiu ale studenÈ›ilor din România. În acest sens, îÈ›i propunem să completezi Chestionarul NaÈ›ional StudenÈ›esc pentru ca opinia ta să fie valorificată.

LISTE CU STUDENTII BENEFICIARI AI BURSELOR

STRUCTURA ANULUI UNIVERSITAR 2020/2021 Hotararea nr. 137/21.09.2020 cu privire la structura generala a anului universitar 2020_2021

PROCEDURÄ‚ OPERAÅ¢IONALÄ‚ privind ORGANIZAREA ÅžI DESFÄ‚ÅžURAREA STAGIILOR DE PRACTICÄ‚ DE SPECIALITATE LA FACULTATEA DE ÅžTIINÅ¢E, EDUCAÅ¢IE FIZICÄ‚ ÅžI INFORMATICÄ‚

Hotărârea nr. 110_10.06.2019 - cu privire la aprobarea taxelor de È™colarizare 

ORAR - FSEFI

BIBLIOTECA UPIT  

Catalog on-line

 

 

 

 

 

 

 

     ANUL UNIVERSITAR 2019-2020

STUDENÅ¢II BENEFICIARI AI BURSELOR - SEM. II, AN UNIVERSITAR 2019-2020

 ORAR - FSEFI BIBLIOTECA UPIT

Catalog on-line

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.