Româna         English         Français        

Universitatea din Pitesti

 

ANUNȚ PRIVIND ELIBERAREA ADEVERINȚELOR DE ECHIVALARE A STUDIILOR DE SCURTĂ DURATĂ

Cadrele didactice care au solicitat echivalarea studiilor de scurtă durată, în baza OM 5553/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învățământului universitar de scurtă durată, se vor prezenta personal pentru ridicarea adeverinței la secretariatul FSESPP, din Pitești, str. Doaga, nr. 11, de luni până vineri, între orele 09.00-15.00, cu cartea de identitate și dovada (chitanța) achitării taxei de 200 de lei, în contul UPIT RO78TREZ04620F330500XXXX.

*********************************************************************************************************************************************

DOSARE BURSĂ SOCIALĂ

În atenția studenților FSESSP - Licență și master

Depunerea dosarelor de bursă socială se face în perioada

04-22.10.2021, la secretariatul facultății/filialei.

Venitul minim net pe economie, valabil pentru semestrul I, este de 1.346 lei/lună.

După acest termen, orice solicitare va fi tardiv exprimată.

Pentru semestrul I se vor lua în calcul veniturile nete ale membrilor familiei aferente lunilor iunie, iulie și august 2021.

Obligatoriu: studenții vor depune extras de cont pentru virarea burselor.

*********************************************************************************************************************************************

 

LISTA ÎNDRUMĂTORILOR DE AN

ÎNDRUMĂTORII DE AN - 2021-2022 (TOATE SPECIALIZĂRILE DIN FSESSP)

 

*********************************************************************************************************************************************

 


 

Chestionarul Național Studențesc eurostudent.eu

Completează chestionarul 

*********************************************************************************************************************************************

PROGRAMUL EURO 200 PENTRU ACHIZIȚIONAREA UNUI CALCULATOR

 

Dragi studenți,

 Prin Programul EURO 200 – program pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziționării de calculatoare, aveți posibilitatea să păstrați contactul cu Lumea, implicit să vă conectați la platformele de elearning.

Sunt eligibili studenții până în 26 de ani, cu minim 45 de credite acumulate în anul precedent, al căror venit brut lunar pe membru de familie se încadrează în plafonul de 250 lei/lună.

Cererea tip, conținutul dosarului propriu-zis și calendarul programului sunt anexate acestui mesaj.

ATENȚIE! Documentele scanate se trimit la secretariatul facultății, până la data de 15 iunie 2021, ora 12.00.

 

Calendar EURO 200

Conținut dosar

Model CERERE

 

 

*********************************************************************************************************************************************

 


*********************************************************************************************************************************************

 

ANUNȚ IMPORTANT

TOȚI STUDENȚII DIN ANII II ȘI III (LICENȚĂ) ȘI II (MASTER ȘI CONVERSIE) SUNT OBLIGAȚI SĂ SE PREZINTE LA SECRETARIATUL FACULTĂȚII,

PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021–2022, ÎN PERIOADA 15.09 – 15.10., CU URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- CARNETUL DE STUDENT;
- LEGITIMAȚIA DE CĂLĂTORIE (dacă este cazul);
- FIȘĂ DE LICHIDARE de la biblioteca universității;
- CHITANȚA DE ACHITARE A 50% DIN TAXA DE ȘCOLARIZARE (dacă este cazul);

ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021 – 2022 ESTE OBLIGATORIE ȘI SE FACE PERSONAL SAU PRINTR-O ALTĂ PERSOANĂ, NUMAI CU ÎMPUTERNICIRE NOTARIALĂ.

ÎN CAZ CONTRAR, NU VĂ PUTEM ÎNSCRIE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021 – 2022.

RETRAGEREA DE LA STUDII SE FACE PE BAZĂ DE CERERE DEPUSĂ LA SECRETARIAT.

 

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.