Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

BURSE  2024 - 2025

 

Metodologia 2024-2025 privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenți 

Calendarul de acordare a burselor 

Anexe:

Acord de prelucrarea datelor cu caracter personal al membrilor familiei studentului solicitant de bursă socială

Acord de prelucrarea datelor cu caracter personal

CERERE SOLICITARE BURSĂ PERFORMANȚĂ GRADUL I

CERERE SOLICITARE BURSĂ SOCIALĂ

DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE PRIVIND  VENITURILE NETE, CU CARACTER PERMANENT SUPUSE IMPOZITULUI PE VENIT

NOTĂ DE INFORMARE GENERALĂ PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

Perioada de depunerii a cererilor de burse începe luni 21 octombrie.

 

Anunț privind plata burselor

 

      Pentru studenții beneficiari de burse, plata acestora se va efectua prin virament bancar:

 - in baza datelor inregistate de student din platforma studenților  https://studenti.pub.ro

- in baza extrasului de cont personal (nu sunt acceptate conturile altor persoane), nu scris pe e-mail de către student, extras emis obligatoriu de una din băncile acceptate, comunicat on line la adresa de e-mail:  burse@upb.ro

      In mesajul studentului, pe extrasul de cont ,se va preciza facultatea si CNP-ul studentului .

      Studenții străini vor preciza pe extrasul de cont: facultatea si numărul actului de identitate cu care s-au inregistrat in bancă.

 

Băncile acceptate sunt: BCR, BRD, ING.

 

------------------------------------------------------------------------------------

BURSE  2023 - 2024

 

Tabel nominal cu potentialii beneficiari ai burselor de performanta - semestrul II

IMPORTANT: PENTRU VIRAREA BURSELOR, STUDENȚII VOR DEPUNE LA SECRETARIAT EXTRAS DE CONT  DESCHIS LA BRD, BCR SAU ING!

 

Tabel nominal cu potentialii beneficiari ai burselor de performanta - semestrul I

Tabel nominal cu potentialii beneficiari ai burselor sociale

ANUNȚ IMPORTANT!

 

• STUDENȚII CARE AU DEPUS DOSARELE PENTRU BURSA SOCIALĂ SUNT RUGAȚI SĂ REFACĂ URMĂTOARELE DOCUMENTE:

• ADEVERINȚELE DE SALARII – TREBUIE SĂ FIE PE 12 LUNI CALENDARISTICE (OCTOMBRIE 2022- SEPTEMBRIE 2023);

• ADEVERINȚELE DE VENIT DE LA ANAF TREBUIE SĂ FIE PENTRU ANUL 2022 ȘI PENTRU ANUL 2023.

DOCUMENTELE REFĂCUTE POT FI ADUSE PÂNĂ PE DATA DE 10.11.2023

Metodologie burse

Calendar burse

Model cerere_bursa performanta_2023-2024

Model cerere_bursa sociala_2023-2024

Model_Declaratie_venit_permanent_si_impozabil

Procedura privind calcul_venit_net

Nota informare GDPR

GDPR student

GDPR membri familie

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

BURSE  2022 - 2023

 

Formular Cerere burse performanta_merit_ajutor social_ajutor social  ocazional

 

ANUNȚ IMPORTANT!

 

       STUDENȚII BENEFICIARI AI BURSELOR DE MERIT, AJUTOR SOCIAL, TREBUIE SĂ ADUCĂ LA SECRETARIAT URMĂTOARELE:

  • CODUL IBAN (EXTRAS DE CONT) - CONTUL TREBUIE DESCHIS LA BRD., ING. SAU BCR.!
  •  CEREREA TIP PENTRU:
    • BURSA DE MERIT
    • BURSA SOCIALĂ (dacă nu se află la dosar)

* STUDENȚII CARE AU MAI URMAT CURSURILE UNEI FACULTĂȚI (LICENȚĂ/MASTER - INTEGRAL SAU PARȚIAL) TREBUIE SĂ ADUCĂ DE LA FACULTATEA RESPECTIVĂ O ADEVERINȚĂ DIN CARE SĂ REIASĂ     DACĂ AU/NU AU BENEFICIAT DE BURSĂ DE MERIT ÎN ANII RESPECTIVI!

* DACĂ NU AU MAI URMAT O ALTĂ FACULTATE (LICENȚĂ/MASTER ) TREBUIE SĂ ADUCĂ DECLARAȚIE PE PROPRIE RĂSPUNDERE DATA LA NOTAR!

TERMEN LIMITĂ PENTRU DEPUNEREA ACTELOR:MARȚI, 28.03.202

 

 

Formular Cerere burse performanta_merit_ajutor social_ajutor social  ocazional

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BURSE  2021 - 2022

 

       IMPORTANT!

- Studenții care se regăsesc în tabelele de mai sus trebuie să depună personal la secretariatul facultății cererea pentru solicitarea bursei de merit / socială. În cazul în care au mai urmat o altă facultate (licență / master) sunt rugați să aducă la secretariat și o adeverință, de la cealaltă facultate, din care să reiasă dacă au/nu au mai beneficiat de bursă.

- Bursele, ca toate drepturile bănești cuvenite studenților înmatriculați la UPIT, se plătesc prin virament în conturile de card ale acestora.

- Conturile trebuie să fie deschise la BCR sau BRD (ESTE NEVOIE DEEXTRAS DE CONT).

- Universitatea din Pitești are încheiate parteneriate pentru plata burselor studențești cu următoarele societăți bancare: BCR și BRD.

        DEPUNEREA CERERILOR SE FACE LA SECRETARIATUL FACULTĂȚII, în perioada 23-28.03.2022, în intervalul orar:

- 11,00 - 13,00 pentru specializarile de la Filologie, ACTORIE (Licență + Master)

- 13,00 - 15,00 pentru specializarile de la Teologie, Istorie, Artă Sacră, Muzică (Licență + Master)

 

Perioada de depunere a dosarelor de bursa sociala este 21 Februarie – 11 Martire 2022, in intervalul orar urmator:

11,00 - 13,00 pentru specializarile de la Filologie, Actorie

13,00 - 15,00 pentruspecializarile de la Teologie, Istorie, Muzică

 

Lunile care se iau în considerare la calcularea veniturilor unei familii sunt:

a) pentru primul semestru: iunie, iulie, august;

b) pentru al doilea semestru: noiembrie, decembrie şi ianuarie;

 

NOTĂ!!!

- Studenții care nu au depus cererea pentru solicitarea bursei de performanță / merit / socială  și cei care nu au transmis contul BCR sau BRD (ESTE NEVOIE DE EXTRAS DE CONT), o pot face venind la secretariatul facultății, în intervalul orar: 11,00 - 13,00 pentru specializarile de la Filologie, ACTORIE (Licență + Master) și 13,00 - 15,00 pentruspecializarile de la Teologie, Istorie, Artă Sacră, Muzică (Licență + Master), după afișarea listelor cu beneficiarii burselor.

- Bursele, ca toate drepturile bănești cuvenite studenților inmatriculați la UPIT, se plătesc prin virament în conturile de card ale acestora.     

- Universitatea din Pitești are încheiate parteneriate pentru plata burselor studențești cu următoarele societăți bancare: BCR și BRD.

- Studenții care se regăsesc în liste și care au mai urmat o altă facultate (licență / master) sunt rugati să trimită la secretariat o adeverință din care să reiasă dacă au mai beneficiat de bursă.

 

-------------------------------

 

Perioada de depunere a dosarelor de bursa sociala, burse speciale cultural artistice si sportive, burse din venituri proprii este 1 - 22 octombrie 2021, in intervalul orar urmator:

11,00 - 13,00 pentru specializarile de la Filologie, Actorie

13,00 - 15,00 pentru specializarile de la Teologie, Istorie, Muzică

 

Regulament privind acordarea burselor 

- Documente necesare pentru dosarul de bursa sociala 

Anexa 4 - declarație de venituri  

Anexa 5 - declaratie pe propria raspundere 

Formular Cerere burse ajutor social ocazional

Formular Cerere burse performanta_merit_ajutor social

Formular Cerere burse din venituri proprii cf Regulament_art 19_alin 1

Formular Cerere burse venituri proprii_reducere taxa_pentru copii ai salariatilor_cf CCM

Formular Cerere burse venituri proprii_reducere taxa_pentru salariati_cf CCM

 

 

BURSE  2020 - 2021 - semestrul 2

 

NOTĂ!!!

- Studenții care nu au depus cererea pentru solicitarea bursei de performanță / merit / socială / socială ocazională și cei care nu au transmis contul BCR sau BRD (ESTE NEVOIE DE EXTRAS DE CONT), o pot face trimițând aceste documente pe e-mail, pe adresa secretarului care gestioneaza specializarea respectivă, după cum urmează:

diana.florea@upit.ro  - pentru specializarile de la Teologie, Istorie, Artă Sacră, Muzică (Licență + Master);

liliana.mihaila@upit.ro - pentru specializarile de la Filologie, ACTORIE (Licență + Master).

- Bursele, ca toate drepturile bănești cuvenite studenților inmatriculați la UPIT, se plătesc prin virament în conturile de card ale acestora.     

- Universitatea din Pitești are încheiate parteneriate pentru plata burselor studențești cu următoarele societăți bancare: BCR și BRD.

- Studenții care se regăsesc în listele de mai sus și care au mai urmat o altă facultate (licență / master) sunt rugati să trimită la secretariat o adeverință din care să reiasă dacă au mai beneficiat de bursă.

Formular Cerere burse performanta/merit/ajutor social

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

       Perioada de depunere a dosarelor de bursa sociala, burse speciale cultural artistice si sportive, burse din venituri proprii este 1 - 19 martie 2021, in intervalul orar urmator:

11,00 - 13,00 pentru specializarile de la Filologie, Actorie

13,00 - 15,00 pentru specializarile de la Teologie, Istorie, Muzică

 

ANUNT burse sociale sem 2 

Regulament privind acordarea burselor 

Anexa 4 - declarație de venituri  

Anexa 5 - declaratie pe propria raspundere 

- Formular cerere bursa 

   ACTE necesare pentru dosarul de  bursa sociala sem.2

 

        Studenții care nu au depus cererea pentru solicitarea bursei de performanta / merit / sociala / sociala ocazionala și cei care nu au transmis contul BCR sau BRD, o pot face trimitand aceste documente pe e-mail, pe adresa secretarului care gestioneaza specializarea respectiva, dupa cum urmeaza:

dianaflorea20@yahoo.com - pentru specializarile de la Teologie, Istorie, Artă, Muzică

liliana.mihaila@upit.ro - pentru specializarile de la Filologie, Actorie

                ----------------------------------------------------------------------

 

Formular Cerere burse 

     

 Bursele, ca toate drepturile bănești cuvenite studenților inmatriculați la UPIT, se plătesc prin virament în conturile de card ale acestora.     

 Universitatea din Pitești are încheiate parteneriate pentru plata burselor studențești cu următoarele societăți bancare: BCR și BRD.

 

     Perioada de depunere a dosarelor de bursa sociala, burse speciale cultural artistice si sportive, burse din venituri proprii este 1 - 21 octombrie 2020.   

- ANUNT burse sociale sem 1

Regulament privind acordarea burselor

Anexa 4 -declarație de venituri

- Anexa 5 - declaratie pe propria raspundere

Formular - Cerere burse performanta_merit_ajutor social_ajutor social ocazional

Formular - Cerere burse din venituri proprii cf Regulament_art 19_alin 1

 

 

♦♦♦

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2019 - 2020

IN ATENTIA STUDENTILOR BENEFICIARI DE BURSE IN SEMESTRUL 2, ANUL UNIVERSITAR 2019-2020

                       Studentii care se regasesc in tabelul de mai jos si CARE NU AU MAI BENEFICIAT DE BURSA, vor face dovada deschiderii de cont la una dintre bancile BRD sau BCR.

                      TABEL BURSE

                       Codul IBAN va fi transmis la cele doua adrese de email (simultan): dianaflorea20@yahoo.com si valentin.tuta@upit.ro (pentru specializarile ARTA SACRA, TOAS, MUZICA, ISTORIE), iar pentru specializarile  REF, EFSG, LMA, ACTORIE, TALLR, TLEF, LSTAC  la  liliana.mihaila@upit.ro si valentin.tuta@upit.ro

                        Vor fi trecute in email: numele si prenumele, specializarea, anul de studiu si codul IBAN, conform indicatiilor de mai sus.

                        Aceste informatii vor fi transmise in cel mai scurt timp.

♦♦♦

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Metodologie burse FTLIA

  -  2017 - 2018

Regulament 

  - 2018 - 2019

 2017 - 2018

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.