- Facultăți
- Facultatea de Stiinte Economice și Drept
- Departamentul Management și Administrarea afacerilor
- Evaluare cadre didactice
anul universitar 2019-2020 |
În anul universitar 2019-2020, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 19 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 7 conferențiari și 11 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit din cadrul didactic RCD și un student. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2018-2019 |
anul universitar 2018-2019, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 19 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 7 conferențiari și 11 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine |
anul universitar 2017-2018 |
În anul universitar 2017-2018, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 17 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 7 conferențiari și 9 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2016-2017 |
În anul universitar 2016-2017, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 4 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 2 conferențiari și 2 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2015-2016 |
În anul universitar 2015-2016, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 6 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 2 conferențiari și 3 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2014-2015 |
În anul universitar 2014-2015, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 5 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 conferențiar, 3 lectori și 1 asistent. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
anul universitar 2013-2014 |
În anul universitar 2013-2014, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 6 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 2 conferențiari și 3 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine |
anul universitar 2012-2013 |
În anul universitar 2012-2013, în conformitate cu Regulamentul privind evaluarea periodică a cadrelor didactice din Universitatea din Pitești, au fost evaluate de către studenți 5 cadre didactice din cadrul Departamentului Management și Administrarea Afacerilor: 1 profesor, 1conferențiar și 3 lectori. Chestionarele au fost completate de minim 10 studenți din formația de lucru (an, grupa), respectiv minim 30 de studenți/cadru didactic. Grupul de lucru, desemnat de către Comisia de calitate din facultate, a fost alcătuit dintr-un cadru didactic și un student. După centralizarea chestionarelor, în 24 de ore, acestea au fost înaintate, prin registratură, Departamentului pentru evaluarea și asigurarrea calității din Universitate. Toate cadrele didactice au obținut calificativul foarte bine. |
Notă de Informare Proiect PRIM STUD
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL în vederea derulării procesului de selecție a elevilor şi studenților candidați pentru constituirea grupului ţint...
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței inst...
ANUNȚ - Posturi vacante Proiect PRIMSTUD ( 6 Februarie 2025 )
Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București - Centrul Universitar Pitești anunță scoaterea la concurs a următoarelor posturi vacante în cadrul proiectulu...
Proces - Verbal evaluare și selecție a dosarelor de concurs Încheiat astăzi: 12.02.2025 Proiect PRIMSTUD
Proces - Verbal evaluare și selecție a dosarelor de concurs Încheiat astăzi: 12.02.2025 Proiect PRIMSTUD
Raport final / Nr. înregistrare: P11/PRIMSTUD/120/17.02.2025
Raport final / Nr. înregistrare: P11/PRIMSTUD/120/17.02.2025
Notă de Informare Proiect PRIM STUD
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL în vederea derulării procesului de selecție a elevilor şi studenților candidați pentru constituirea grupului ţint...
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
martie 2025
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|