- Facultăți
- Facultatea de Științe ale Educatiei, Științe Sociale şi Psihologie
- D.P.P.D.
- Cercetare științifică DPPD
- Teme de cercetare
Teme cercetare
2017
- Formarea initiala si continua a cadrelor didactice
- Implicații psihopedagogice ale utilizării e-learning
- Cariera didactica- fundamente psihopedagogice
- Studii privind formarea și dezvoltarea competenÈ›elor profesionale
- Aspecte teoretice și metodologice ale Curriculumului pentru învăÈ›ământ preuniversitar
- Tendinte si orientari moderne in psihologia educatiei
- Studii privind fenomenele psihosociopedagogice la nivelul grupului educational
- Noi tendințe în didactica învățământului preuniversitar
2016
- Tradiţional şi modern în utilizarea strategiilor didactice în învăţământul preuniversitar
- Calitate în educație
- Studii privind formarea și dezvoltarea competențelor profesionale
- Noi tendințe în proiectarea curriculară în învățământul preuniversitar
- Cariera didactica- fundamente psihopedagogice
- Noi tendințe în didactica învățământului preuniversitar
- Abordari aplicative ale managementului clasei de elevi
Aspecte teoretice și metodologice ale Curriculumului pentru învățământ preuniversitar
- Mentoratul educaţional
- Implicații psihopedagogice ale utilizării TIC
- Dificultatile de invatare in context scolar
- Aspecte teoretice și metodologice ale Curriculumului pentru învăÈ›ământ preuniversitar
- Studii privind formarea și dezvoltarea competenÈ›elor profesionale
- Studii de pedagogie sociala
- Abordari aplicative ale managementului clasei de elevi
Identificarea unor nevoi de formare continuă a personalului didactic din învăţământul preuniversitar
- Psihologia educatiei si rolul ei in instruirea academica de nivel universitar
- Cariera didactica- fundamente psihopedagogice
- Tendinte si oportunitati in cariera didactica
- Strategii didactice inovative pentru optimizarea învățării
- Noi tendințe în didactica învățământului preuniversitar
- Implicații psihopedagogice ale utilizării TIC
- Managementul clasei de elevi. Abordari aplicative
- Comunicare si comportament in context educational
- Psihologia scolara in domeniul educatiei speciale
- Profesorul si managementul clasei de elevi
- Consilierea scolara si educationala
- Curriculum si competente
- Abordari praxiologice in stiintele educatiei
- Studii de pedagogie sociala
- Instrumentalizarea activităţii de practică pedagogică în conformitate cu noile standarde de calitate şi cu modelul european de profesor
2012
- Tendinte si orientari moderne in psihologia educatiei
- Formarea initiala si continua a cadrelor didactice
- Utilizarea e-learningului in activitatile de practica pedagogica
- Curriculum si educatie
- Implicații psihopedagogice ale utilizării e-learning
- Noi tendințe în didactica învățământului preuniversitar
- Profesorul si managementul clasei de elevi
- Optimizarea metodelor de evaluare utilizate în învăţământul preuniversitar
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
Informații studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul Educației, pentru a șasea oar...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței inst...