- Facultăți
- Facultatea de Mecanica si Tehnologie
- Studenti FMT
- BURSE STUDENTI FMT
BURSE 2024-2025 - sem I
Depunerea cererilor de acordare a burselor şi a documentelor doveditoare se realizeaza in perioada 21.10.2024 (ora 8:00) – 01.11.2024 (ora 16:00) la secretariatul Facultatii de Mecanica si Tehnologie
Studenţii beneficiari ai burselor de performanţă trebuie să aibă cont deschis la una din băncile: BCR, BRD, ING şi transmită o copie a IBAN-ului secretarei programului de studii.
Liste finale burse performanta
Model cerere_bursa performanta_2024-2025
Model cerere_bursa sociala_2024-2025
Model Declaratie venit permanent si impozabil
Procedura privind calcul_venit_net aici se regasesc si documentele pentru dosar
BURSE 2023-2024 - sem II
Contestaţiile se vor depune în format scris la decanat la doamna Onescu Cristina şi în format electronic pe adresele: rodica.niculescu66@upb.ro şi cristina.onescu@upb.ro. Mesajul are la subject: CONTESTATIE BURSA şi în conţinutul acestuia trebuie explicat motivul pentru care faceti contestaţia. Perioada de contestaţii este 22.03 – 26.03.2024, ora 10.00.
Studenţii beneficiari ai burselor de performanţă trebuie să aibă cont deschis la una din băncile: BCR, BRD, ING şi transmită o copie a IBAN-ului secretarei programului de studii.
Bursele sociale acordate în semestrul I nu s-au modificat ele fiind acordate pentru intreg anul universitar 2023-2024, s-a mai adăugat un dosar cu situatie socială specială.
AR-CMPA-burse performanta-sem2-2023-2024
TCM-IEI burse performanta-sem2-2023-2024
ITT-IAMD-STM-IMFP-ML-TSR-burse performanta-sem2-2023-2024
BURSE 2023-2024 - sem I
AR-CMPA-burse performanta-sem1-2023-2024
TCM-burse performanta-sem1-2023-2024
IEI-burse performanta-sem1 - 2023-2024
ITT-IAMD-STM-IMFP-ML-TSR-burse performanta-sem1-2023-2024
BURSE SOCIALE - LICENTA-2023-2024
BURSE SOCIALE - MASTER-2023-2024
Contestaţiile se vor depune în format scris la decanat la doamna Onescu Cristina şi în format electronic pe adresele: rodica.niculescu@upit.ro şi cristina.onescu@upit.ro. Mesajul are la subject: CONTESTATIE BURSA şi în conţinutul acestuia trebuie explicat motivul pentru care faceti contestaţia. Perioada de contestaţii este 20.11 – 21.11.2023, ora 14.30.
Studenţii beneficiari ai burselor de performanţă trebuie să aibă cont deschis la una din băncile: BCR, BRD, ING şi transmită o copie a IBAN-ului secretarei programului de studii.
Model cerere_bursa performanta_2023-2024
Model cerere_bursa sociala_2023-2024
Model_Declaratie_venit_permanent_si_impozabil
Procedura privind calcul_venit_net aici se regasesc si documentele pentru dosar
BURSE 2022-2023 - sem II
Cererile pentru busele de performanta si merit se depun la secretariat in zilele de luni 27.03.2023 intre 9.00 -16.00 si marti 28.03.2023 intre orele 9.00-12.00 la secretara programului de studii la care este inmatriculat studentul beneficiar al bursei. De asemenea, beneficiarul bursei trebuie sa aiba cont deschis la una dintre bancile: BCR, BRD, ING. Formularul de cerere se gaseste mai jos.
BURSE DE PERFORMANTA 2022-2023 - sem II
BURSE DE MERIT 2022-2023 - sem II
BURSE SOCIALE 2022-2023 - sem II
Depunerea contestatiilor se va face pana VINERI 24.03.2023, ora 16.00, la secretariatul FMT.
Dosarele de bursa sociala se depun pana in data de 17 MARTIE 2023, primele 15 zile lucratoare de la inceperea semestrului.
Media venitului net pe lunile luate in calcul nu trebuie sa depaseasca 1648.66 lei.
Formular Cerere burse performanta_merit_ajutor social_ajutor social ocazional
Cerere bursa performanta – merit
Declaratie proprie raspundere - BURSE
Formular Anexa 4 cerere acordare bursa+Nota inf GDPR
DOCUMENTATIE NECESARA PENTRU OBTINEREA BURSEI SOCIALE IN SEM II 2023
BURSE 2022-2023 - sem I
Metodologie FMT privind acordarea burselor UPit 60
Burse din fonduri proprii UPIT 60_2022-2023
Beneficiarii burselor UPIT 60 trebuie sa aduca un extras de cont pana maine, 29 noiembrie, ora 14.00, la decanat, sau sa timita o copie pe mail la secretara care administreaza programul. Bancile agreate sunt: BCR, BRD, ING
Cererile pentru busele de performanta si merit se depun la secretariat in zilele de 07.11.2022 intre 9.00 -16.00 si 8.11.2022 in intre 9-12.00. Cererea tip se gaseste mai jos sau la secretariat si trebuie insotita de extras de cont.
BURSE DE PERFORMANTA 2022-2023 - sem I
BURSE DE MERIT 2022-2023 - sem I
BURSE SOCIALE 2022-2023 - sem I
Depunerea contestatiilor se va face in perioada 02.11 - 04.11.2022 la secretariatul FMT in cadrul programului cu studentii, sau la adresele de mail: cristina.onescu@upit.ro sau rodica.niculescu@upit.ro
Dosarele de bursa sociala se depun pana in data de 21.10.2022, primele 15 zile lucratoare de la inceperea semestrului.
Dosarele se depun la secretariatul FMT de luni pana vineri intre orele 13-15.
Venitul net pe membru de familie sa nu depaseasca 1524 lei. Lunile de referinta sunt iunie, iulie si august .
Formular Cerere burse performanta_merit_ajutor social_ajutor social ocazional
Cerere bursa performanta – merit
Declaratie proprie raspundere - BURSE
Formular Anexa 4 cerere acordare bursa+Nota inf GDPR
FMT-Metodologie de acordare a burselor_FMT-2022-2023
UPIT-Regulament burse-2022-2023
BURSE 2021-2022 - sem II
ANUNT:
BENEFICIARII BURSELOR DE PERFORMANTA SI MERIT TREBUIE SA TRIMIA CEREREA COMPLETATA PANA IN DATA DE 25.03.2022 ORA 14.00.
CERERILE POT FI TRIMISE PE ADRESA DE MAIL A FIECAREI SECRETARE CARE GESTIONEAZA PROGRAMUL DE STUDIU SAU IN SECRETARIAT .
PENTRU STUDENTII CARE NU AU CONTURI IN CARE POT FI VIRATE BURSELE POT DESCHIDE CONT LA BCR SAU BRD.
BURSE DE PERFORMANTA 2021-2022 - sem II
BURSE DE MERIT 2021-2022 - sem II
BURSE SOCIALE 2021-2022 - sem II
Depunerea contestatiilor se va face in perioada 21.03-23.03.2022 la secretariatul FMT in cadrul programului cu studentii, sau la adresele de mail: cristina.onescu@upit.ro sau rodica.niculescu@upit.ro
Perioada de depunere a documentelor pentru bursele de ajutor social, bursele de ajutor social ocazional, bursele speciale cultural artistice si sportive, bursele din venituri proprii este 21 februarie - 11 martie 2022 (primele 15 zile lucratoare de la inceperea sem.II al anului universitar 2021-2022). Documentele se vor depune fizic la secretariatul facultatii. Pentru semestrul II se vor lua in calcul veniturile nete ale membrilor familiei aferente lunilor noiembrie, decembrie 2021, ianuarie 2022. La calculul venitului pe membru de familie se tine seama de venitul minim net pe economie care este de 1386 lei/luna pentru lunile noiembrie si decembrie, respectiv 1524 lei/luna - pentru luna ianuarie 2022.
Calendar de acordare a burselor:
- Analiza cererilor si adosarelor de bursa sociala de catre Comisiile de acordare a burselor la nivel de facultate: 14.03-18.03.2022
- Afisarea listelor cu studentii beneficiari de bursa: 18.03.2022
- Depunerea contestatiilor: 21.03-23.03.2022
- Afisarea rezolutiilor la contestatii: 28.03.2022
- Afisarea listelor finale cu studentii beneficiari de bursa: 29.03.2022
- Transmiterea listelor finale catre Comisia de burse pe universitate: 29.03.2022
Programul de depunere a dosarelor: luni, marti, miercuri, joi, vineri intre orele 13.00 - 15.00 la sediul FMT
BURSE 2021-2022 - sem I
BURSE DE PERFORMANTA 2021-2022 - sem I
BURSE DE MERIT 2021-2022 - sem I - dupa contestatii
BURSE SOCIALE 2021-2022 - sem I
Studentii care beneficiaza de burse de performanta si merit trebuie sa depuna cererea atasata pana miercuri, 27 octombrie, ora 14.00 la adresele: cristina.onescu@upit.ro (AR, ITT, STM, IAMD, ML, IMFP, TSR) si mihaela.popescu@upit.ro (IEI, TCM).
Studentii beneficiari ai burselor trebuie sa aiba cont la BRD sau BCR si sa trimita un extras de cont (cei care nu au facut acest lucru, inca) pe adresele de mail de mai sus.
Asteptam contestatiile la adresele de mail: rodica.niculescu@upit.ro si cristina.onescu@upit.ro. Termenul de depunere a contestațiilor este marti, 26 octombrie 2021, ora 20.00. Documentul trebuie să conțină datele de identificare ale contestatarului (nume, prenume, specializare, an, grupă, număr de tefefon sau adresă de mail) și motivul care stă la baza contestației.
Perioada de depunere a documentelor pentru bursele de ajutor social, bursele de ajutor social ocazional, bursele speciale cultural artistice si sportive, bursele din venituri proprii este 01-21 octombrie 2021 (primele 15 zile lucratoare de la inceperea sem.I al anului universitar 2021-2022). Documentele se vor depune fizic la secretariatul facultatii. Pentru semestrul I se vor lua in calcul veniturile nete ale membrilor familiei aferente lunilor iunie, iulie, august 2021. La calculul venitului pe membru de familie se tine seama de venitul minim net pe economie care este de 1386 lei/luna.
Programul de depunere a dosarelor: luni, marti, miercuri, joi, vineri intre orele 13.00 - 15.00 la sediul FMT
Metodologie de acordare a burselor_FMT-2021-2022
REGULAMENT PRIVIND ACORDAREA BURSELOR LA CICLURILE DE STUDII DE LICENȚĂ ȘI MASTERAT - UPIT-2021-2022
PROGRAM "EURO 200" pe anul 2020
Sunt eligibili studenții cu vârsta până în 26 de ani, cu minim 45 de credite acumulate în anul precedent, al căror venit brut lunar pe membru de familie se încadrează în plafonul de 250 lei/lună.
Cererea scanată se trimite până la data de 17 aprilie, ora 12, pe adresa alin.rizea@upit.ro
MODIFICAT 22.03.2024
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
Informații studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul Educației, pentru a șasea oar...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței inst...