Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

 

Pentru informații oficiale și actualizate, urmăriți

pagina de Facebook a FSESSP  Facultatea de ÅžtiinÅ£e ale EducaÅ£iei, Universitatea din PiteÅŸti 

pagina de Facebook a UPIT  Universitatea din PiteÈ™ti | Facebook

***************************************************************************************************************************************************************************************************************************

DECONTAREA ABONAMENTELOR DE TRANSPORT

Începând cu luna ianuarie 2023, decontarea abonamentelor de transport se va face exclusiv prin virament bancar.

StudenÈ›ii care doresc decontarea transportului sunt obligaÈ›i să furnizeze secretariatului un extras de cont personal (contul personal trebuie să fie deschis la una din băncile cu care UPIT are încheiate parteneriate pentru plata burselor: BCR, BRD, ING). 

***************************************************************************************************************************************************************************************************************************

ANUNÈš PRIVIND ELIBERAREA ADEVERINÈšELOR DE ECHIVALARE A STUDIILOR DE SCURTÄ‚ DURATÄ‚

Cadrele didactice care au solicitat echivalarea studiilor de scurtă durată, în baza OM 5553/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învățământului universitar de scurtă durată, se vor prezenta personal pentru ridicarea adeverinÈ›ei la secretariatul FSESPP, din PiteÈ™ti, str. Târgu din Vale, nr. 1, Corpul Central, etaj 4, cam. 4.41, de luni până vineri, între orele 09.00-15.00, cu cartea de identitate È™i dovada (chitanÈ›a) achitării taxei de 250 de lei, în contul UNSTPB:  RO13TREZ70020F330500XXXX  sau în contul RO63RNCB0022013617440001.

*********************************************************************************************************************************************

DOSARE BURSÄ‚ SOCIALÄ‚

În atenÈ›ia studenÈ›ilor FSESSP - Licență È™i master

Depunerea dosarelor de bursă socială, burse ajutor ocazional, burse speciale pentru activitatea cultural-artistică și burse din venituri proprii,

se face în perioada

30.10-10.11.2023, LA SECRETARIATUL FACULTÄ‚ÈšII/FILIALEI.

VENITUL MINIM NET PE ECONOMIE, VALABIL PENTRU SEMESTRUL I, ESTE DE

 1.898 LEI LUNILE IUNIE, IULIE ȘI AUGUST.

DUPÄ‚ ACEST TERMEN, ORICE SOLICITARE VA FI CONSIDERATÄ‚ TARDIV EXPRIMATÄ‚.

 

OBLIGATORIU: STUDENÈšII VOR DEPUNE EXTRAS DE CONT PENTRU VIRAREA BURSELOR.

Bursele, ca toate drepturile băneÅŸti cuvenite studenÅ£ilor înmatriculaÅ£i la UPIT, 

se plătesc prin virament în conturile de card ale acestora. Universitatea din PiteÈ™ti are încheiate parteneriate pentru plata burselor studenÈ›eÈ™ti cu următoarele societăți bancare: BCR, BRD È™i ING

*********************************************************************************************************************************************

 

LISTA ÎNDRUMÄ‚TORILOR DE AN

ÎNDRUMÄ‚TORII DE AN - 2022-2023  

 

*********************************************************************************************************************************************

 


 

Chestionarul Național Studențesc eurostudent.eu

Studiul european EUROSTUDENT 8

În perioada următoare – mai-iunie 2023 –, România va participa, prin Ministerul EducaÈ›iei, pentru a È™asea oară, la studiul european EUROSTUDENT.

Cercetarea îÈ™i propune să asigure sprijin în creÈ™terea capacității de colectare È™i monitorizare a datelor privind situaÈ›ia socială È™i economică a studenÈ›ilor, iar rezultatul va oferi o perspectivă comparativă la nivel european ce va contribui È™i la îmbunătățirea propriului sistem de învățământ superior.

Pe această cale, vă informăm asupra faptului că studenÈ›ii Universității din PiteÈ™ti de la ciclurile de licență È™i masterat vor primi, sub coordonarea UEFISCDI, pe adresele de e-mail instituÈ›ionale, un chestionar cu privire la condiÈ›iile de studiu È™i de viață în cadrul comunității UPIT.

Mai multe informaÈ›ii cu privire la studiul Eurostudent ÎN ROMÂNIA: 

STRUCTURA CHESTIONARULUI EUROSTUDENT VIII 

CONÈšINUTUL CHESTIONARULUI EUROSTUDENT VIII

SINTEZA STUDIULUI EUROSTUDENT VII - ROMÂNIA  ­

 

EUROSTUDENT este un studiu european derulat de un consorÈ›iu internaÈ›ional de instituÈ›ii de cercetare È™i coordonat de Deutsche Zentrum für Hochschul-und Wissenschaftsforschung (DZHW) din Germania. La ultima ediÈ›ie a studiului au luat parte 26 de țări, România fiind la a cincea participare.

*********************************************************************************************************************************************

PROGRAMUL EURO 200 PENTRU ACHIZIÈšIONAREA UNUI CALCULATOR

 

Dragi studenți,

 Prin Programul EURO 200 – program pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziÈ›ionării de calculatoare, aveÈ›i posibilitatea să păstraÈ›i contactul cu Lumea, implicit să vă conectaÈ›i la platformele de elearning.

Sunt eligibili studenÈ›ii până în 26 de ani, cu minim 45 de credite acumulate în anul precedent, al căror venit brut lunar pe membru de familie se încadrează în plafonul de 500 lei/lună.

 

ATENÈšIE! Dosarele complete se depun până la data de 22 mai 2023, ora 15.00, Rectorat, camera 5.

 

Calendar EURO 200

Model CERERE

Model Declaratie EURO 200

HG EURO 200

 

 

*********************************************************************************************************************************************

 


*********************************************************************************************************************************************

 

ANUNÈš IMPORTANT

TOȚI STUDENȚII DIN ANII II ȘI III (LICENȚĂ) ȘI II (MASTER ȘI CONVERSIE) SUNT OBLIGAȚI SĂ SE PREZINTE LA SECRETARIATUL FACULTĂȚII,

PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2023–2024, ÎN PERIOADA 15.09 – 15.10., CU URMÄ‚TOARELE DOCUMENTE:
- CARNETUL DE STUDENT;
- LEGITIMAȚIA DE CĂLĂTORIE (dacă este cazul);
- FIȘĂ DE LICHIDARE de la biblioteca universității;
- CHITANȚA DE ACHITARE A 50% DIN TAXA DE ȘCOLARIZARE (dacă este cazul);

ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2023 – 2024 ESTE OBLIGATORIE ȘI SE FACE PERSONAL SAU PRINTR-O ALTÄ‚ PERSOANÄ‚, NUMAI CU ÎMPUTERNICIRE NOTARIALÄ‚.

ÎN CAZ CONTRAR, NU VÄ‚ PUTEM ÎNSCRIE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2023 – 2024.

RETRAGEREA DE LA STUDII SE FACE PE BAZÄ‚ DE CERERE DEPUSÄ‚ LA SECRETARIAT.

 

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.