Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

 

 Etape acceptare studenți outgoing în cadrul Politehnica București –

Centrul Universitar Pitești

 

Pentru a fi acceptat să participe la programul Erasmus+, un student trebuie să parcurgă următoarele etape:

  1. Pentru a fi selectat, studentul aplică în cadrul selecției pe platforma www.erasmus.upb.ro, unde se va putea conecta cu adresa de email instituțională. Dosarele nu trebuie depuse fizic la secretariatele facultății. Studentul trebuie să folosească strict această platformă pentru a participa la selecție. Acesta completează toate câmpurile obligatorii, pentru a finaliza aplicația:
  • alegerea tipului de mobilitate,
  • alegerea destinației,
  • încărcarea documentelor obligatorii,
  • SAVE (actualizarea datelor),
  • SUBMIT (etapa finală – nu se mai pot opera modificări).

Studentul are posibilitatea să aleagă maximum trei destinații de mobilitate, însă numai una va fi alocată de către Comisia de Selecție. El trebuie să încarce documentele semnalate în aplicație ca fiind obligatorii.

  1. Intră în atribuțiile Prodecanului Responsabil E+ să:
  • verifice corectitudinea înregistrărilor în aplicația studenților,
  • valideze aplicațiile prin actualizarea Statusului,
  • aloce destinația acceptată din cele trei opțiuni exprimate de student în candidatură,
  • organizeze interviul cu studentul aplicant,
  • acorde punctajul final (0 – 100),
  • transmită feedback studentului, dacă este cazul, privind corectitudinea informațiilor din dosar,
  • actualizeze datele - SAVE,
  • dea SUBMIT (etapa finală - nu se mai pot face modificări).
  1. Prodecanul Responsabil E+ întocmește Procesul-verbal de selecție și îl transmite Biroului Erasmus+ prin email, la adresa erasmus.pitesti@upb.ro,
  2. Studentul are obligația de a confirma Biroului Erasmus+ mobilitatea în termen de 5 zile de la finalizarea procesului de selecție la nivelul facultății,
  3. Biroul Erasmus+ nominalizează studentul la universitatea gazdă și mediază procesul de acceptare a acestuia la universitatea gazdă,
  4. Studentul urmează indicațiile Biroului Erasmus+ și comunică, permanent, cu responsabilul outgoing pe tot parcursul organizării mobilității, astfel încât să primească toate indicațiile punctuale necesare,
  5. Studentul și/sau Biroul Erasmus+, după caz, solicită curriculumul disponibil la nivelul universității gazdă,
  6. Prodecanul Responsabil E+ sprijină studentul în vederea întocmirii Online Learning Agreement (Learning agreement-ul este completat, mai întâi, pe platforma www.erasmus.upb.ro, iar dacă universitatea gazdă solicită, se va completa OLA și pe platforma www.ewp-dashboard.eu) și aprobă OLA;
  7. Studentul, cu sprijinul Biroului Erasmus+, solicită Scrisoarea de acceptare;
  8. În urma primirii scrisorii de acceptare, studentul poate organiza călătoria (transport & cazare, viză, după caz), în baza indicațiilor Biroului Erasmus+ (Biroul Erasmus+ nu este responsabil de organizarea călătoriei, ci poate oferi doar detalii informative și documente suport, dacă i se solicită),
  9. Biroul Erasmus+ oferă sprijin administrativ studentului înainte, în timpul și după mobilitate (stabilește grantul de mobilitate conform baremului în vigoare și întocmește documentele administrative pentru acordarea grantului de mobilitate),
  10. Studentul va primi grantul Erasmus+ prin transfer bancar cu 1-2 zile înainte de începerea mobilității,
  11. În prima zi de mobilitate, studentul are obligația de a se prezenta la Biroul Erasmus+ al universității gazdă,
  12. În cazul în care se impune, studentul poate actualiza OLA în termen de 4 săptămâni de la începerea mobilității, completând secțiunea Changes, cu sprijinul Prodecanului Responsabil E+ din cadrul universității de origine și al responsabilului de mobilitate din cadrul universității gazdă,
  13. Pe tot parcursul mobilității, studentul rămâne în legătură cu Biroul Erasmus+ al universității de origine (detalii administrative) și cu prodecanul (detalii academice),
  14. Cu 10 zile înainte de finalizarea mobilității, studentul primește reminder din partea Biroului Erasmus+ al universității de origine, cu privire la documentele de mobilitate pe care trebuie să le prezinte la întoarcerea din mobilitate,
  15. În termen de 10 zile de la întoarcerea în țară, studentul are obligația de a se prezenta la Biroul Erasmus+ pentru a depune documentele de mobilitate (certificat Erasmus+ original și documente de călătorie) și de a completa chestionarul de feedback transmis de Comisia Europeană prin email,
  16. În termen de 45 de zile de la completarea chestionarului și depunerea documentelor de mobilitate, Biroul Erasmus+ va realiza transferul celei de-a doua tranșe a grantului Erasmus+,
  17. Transcript of records poate fi primit fie de către student, fie de către Biroul Erasmus+:
    1. Dacă studentul primește Transcript of Records, are obligația de a-l transmite Biroului Erasmus+;
    2. Biroul Erasmus+ transmite Transcript of Records prodecanului responsabil E+;
  18. În baza Transcript of records, Comisia de recunoaștere academică de la nivelul facultății va realiza recunoașterea mobilității în baza Regulamentului de Recunoaștere.
Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.