- Facultăți
- Facultatea de Stiinte Economice și Drept
- CENTRUL ÎNVĂȚĂMÂNT FRECVENȚĂ REDUSĂ
- Managementul Calității
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu Drept- IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS- IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR Perioada de raportare 1.01.2022-31.12.2022
**************************************************************************************************************************************************************************************************
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu Drept- IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS- IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR Perioada de raportare 1.01.2021-31.12.2021
**************************************************************************************************************************************************************************************************
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu Drept- IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS- IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR Perioada de raportare 1.01.2020-31.12.2020
**************************************************************************************************************************************************************************************************
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu Drept- IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS- IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR Perioada de raportare 1.01.2019-31.12.2019
-
**************************************************************************************************************************************************************************************************
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul CENTRULUI IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu DREPT - IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu ECTS - IFR - pentru anul 2018
- RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE privind asigurarea calității la nivelul programului de studiu MANAGEMENT - IFR - pentru anul 2018
**************************************************************************************************************************************************************************************************
**************************************************************************************************************************************************************************************************Comisia pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii la nivelul Centrului IFR –CEAC-C
Conf. univ. dr. Mădălina BRUTU
Conf. univ. dr. Andreea DRĂGHICI
Constantin ENE (student)
Andrei Caşa GRIGORESCU (absolvent)
Andreea NICULAE (Rian&Partners) - angajator
**************************************************************************************************************************************************************************************************
Comisiile pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii la nivelul programelor de studiu IFR
- Programul de studiu CIG FR (CEAC-CIG-FR)
- Lect. univ. dr. Mariana BĂNUŢĂ – responsabil ECTS
- Lect. univ. dr. Mihaela DUMITRU
- Andreea Elena DUȚĂ (student)
- Daniela MOŢEI (MIRCESCU) (absolvent)
- Constantin PĂNESCU (S.C. METABET CF S.A.) – angajator
- Programul de studiu M FR (CEAC-M-FR)
- Lect. univ. dr. Crenguţa Ileana SINISI– responsabil ECTS
- Conf. univ. dr. Daniela MIHAI
- Mihaela Andrada ANGELESCU (student)
- Adriana Elena GUŢĂ (absolvent)
- Dr. ec. Alina CRISTOCEA (Leoni Wiring Systems) - angajator
- Programul de studiu ECTS FR (CEAC-ECTS-FR)
- Lect. univ. dr. Cristina Ionela MICU – responsabil ECTS
- Lect. univ. dr. Smaranda TOMA
- Gabriela MINOIU (BINDER) (student)
- Bogdan FIŞTOIU (absolvent)
- Sorina COMAN – angajator
- Programul de studiu Drept FR (CEAC-Drept-FR)
- Lect. univ. dr. Marius ANDREESCU– responsabil ECTS
- Lect. univ. dr. Amelia GHEOCULESCU
- Diana ANGHEL (student)
- Levinia Elena IONESCU (absolvent)
- Cristina GHINEŢ (Cabinet individual de avocat Crisrina GHINEŢ) – angajator
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
Informații studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul Educației, pentru a șasea oar...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței inst...