Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Româna English Français

 

Comisia FSESSP pentru Implementerea Standardelor de Asigurare a Calității (CFISAC)

 

Președinte: conf. univ. dr. Sofia Loredana TUDOR – Prodecan

Membri:       lect. univ. dr. Florentina BUCUROIU - cadru didactic DSE

                     conf. univ. dr. Ileana-Loredana VITALIA - cadru didactic DPSCAS

                     conf. univ. dr. Georgiana DUMITRU - cadru didactic DPPD

                     Diana Andreea SIMNICEANU– student

                               Maria Nicoleta NEACȘU - student

 

Atribuțiile Comisiei Facultății pentru Implementarea Standardelor de Asigurare a Calității: 

a) Supraveghează aplicarea și respectarea standardelor de asigurare a calității la nivelul tuturor programelor de studii din cadrul facultății; 

b) Elaborează și actualizează, pe baza evaluărilor interne și externe, Planul de îmbunătățire a calității proceselor educaționale și de cercetare aferent facultății și monitorizează implementarea acestuia. 

 c) Asigură consultarea și implicarea activă a părților interesate (cadre didactice, studenți, absolvenți, reprezentanți ai mediului socio-economic cultural) în procesele de asigurare a calității; 

d) Analizează feedback-ul cu privire la activitatea didactică din partea studenților, cadrelor didactice, managementului facultății, propunând măsuri de îmbunătățire a calității pe baza acestor analize; 

e) Elaborează anual un raport privind evaluarea și asigurarea calității la nivelul facultății, raportul este adus la cunoștința tuturor părților interesate prin publicare pe site-ul facultății și este transmis către DEAC. 

f) Participă la elaborarea/ verificarea/ avizarea metodologiilor și procedurilor facultății în care își desfășoară activitatea; 

g) Îndeplinește alte atribuții aferente evaluării și asigurării calității la nivelul facultății, stabilitate la nivelul facultății.

 

Atribuțiile responsabililor cu asigurarea calității la nivel de departament: 

a) Sprijină directorul de departament în aplicarea procedurilor, politicilor și regulamentelor privind evaluarea și asigurarea calității; 

b) Ajută la crearea raportului anual, întocmit de către CEAC, respectiv CFISAC, oferind date specifice departamentului; 

c) Monitorizează calitatea proceselor și activităților derulate la nivel de departament și propune soluții de îmbunătățire pentru menținerea standardelor de asigurarea calității; 

d) Îndeplinește alte atribuții aferente evaluării și asigurării calității la nivelul facultății, stabilite la nivelul departamentului.

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.