- PRORECTOR Calitatea Învăţământului
- Centrul pentru Managementul Calității și Programe Universitare
- Managementul calităţii
- Documente SMC în conformitate cu ISO 9001:
2. PS-42-01 - Controlul documentelor
3. PS-42-02 - Controlul inregistrarilor calitatii
4. PS-56-01 - Analiza efectuată de management
6. PS-82-02 - Evaluarea satisfacţiei clienţilor
7. PS-83-01 - Controlul neconformitatilor
8. PS-85-01 - Actiuni corective
9. PS-85-02 - Actiuni preventive
TRASABILITATEA DOCUMENTELOR SMC
METODOLGII, REGULAMENTE ȘI PROCEDURI ÎN INTERESUL ÎNVĂȚĂMÂNTULUI
METODOLOGII 2022
1. Metodologia de dezvoltare a ofertei educationale a UPIT
3. Metodologie admitere la Colegiul Tertiar 2022-2023
4. Metodologie privind organizarea concursului de admitere pentru IFR 2022-2023
5. Metodologie privind transferul elevilor in cadrul Colegiului Tertiar 2022
9.Metodologie privind evaluarea cadrelor didactice in cadrul Colegiului Tertiar Nonuniversitar
REGULAMENTE 2022
1. Regulament admitere 2022-2023 revizie
2. Regulament de intocmire a statelor de functii 2022-2023
3. Regulament de intocmire a statului de functii pentru invatamantul cu frecventa redusa 2022-2023
5..Regulament de organizare si functionare a Centrului pentru Relatii Internationale (CpRI) 2022
6. Regulament finalizare studii 2021-2022
7. Regulament privind acordarea burselor la ciclurile de studii de licenta si masterat
8. Regulament privind aplicarea sistemului ECTS
9.Regulament de organizare si functionare a centrului suport pentru invatamantul dual(CSID)
PROCEDURI 2022
2. PO_Elaborarea, comunicare, si publicarea continuturilor informative ale UPIT
4. Procedura privind organizarea practicii in anul universitar 2021-2022
5. Procedura de monitorizare si evaluarea intregului personal implicat in programele IFR
7. Procedura operationala privind intocmirea documentelor de angajare personal in cadrul UPIT
8. Procedura selectia partenerilor in consortiul universitar pentru invatamantul dual
9. Procedura de sistem controlul documentelor
10.Procedura operationala modalitatea de utilizare a sistemului antiplagiat in cadrul UPIT
11. Procedura Operationala privind asigurarea scuritatii datelor cu caracter personal in UPIT
METODOLOGII 2021
3. Metodologia privind mentinerea calitatii de titular in UPIt, editia a 2 a
6. Metodologie de alocare a burselor din venituri proprii UPIT pentru anul universitar 2021-2022
7. Metodologie privind organizarea si desfasurarea activitatilor didactice 2021-2022
9. Metodologie privind organizarea concursului de admitere pentru IFR 2021-2022- online
11. Metodologie privind organizarea si functionarea Colegiului Tertiar Nonuniversitar 2021
12. Metodologie privind transferul elevilor in cadrul Colegiului tertiar Nonuniversitar 2021
REGULAMENTE 2021
1. Regulament admitere on-line 2021-2022
2. Regulament de intocmire a statelor de functii 2021-2022
3. Regulament de intocmire a statului de functii pentru invatamantul cu frecventa redusa 2021-2022
4. Regulament de organizare si functionare a Bibliotecii UPIT 2021
5. Regulament de organizare si functionare a Biroului de Etica si Integritate Academica 2021
6. Regulament de organizare si functionare a Centrului de Marketing Universitar 2021
7. Regulament de organizare si functionare a Comisiei de Etica si Deontologie Universitara 2021
8. Regulament de organizare si functionare a Compartimentului GDPR 2021
9. Regulament de organizare si functionare a Directiei General Administrative 2021
10. Regulament finalizare studii 2020_2021
11. Regulament privind accesul utilizatorilor la colectiile si serviciile Bibliotecii UPIT 2021
12. Regulament privind acordarea burselor la ciclurile de licenta si master 2021-2022
14. Regulament privind activitatile profesionale studentesti studii universitare de licenta 2021
15. Regulament privind regimul actelor de studii si al documentelor universitare in UPIT 2021
PROCEDURI 2021
2. Procedura de sistem controlul documentelor 2021
4.. Procedura operationala privind activitatea de digitizare 2021
METODOLOGII 2020
4. Metodologie admitere IFR 2020-2021- online
10. Metodologie privind organizare si desfasurarea activitatilor didactice 2020-2021
12. Metodologie privind organizarea si desfasurarea activitatilor didactice in 2020-2021-revizie
14. Metodologie selectie decani 2020-2024
REGULAMENTE 2020
1. Regulament admitere 2020_2021-on line
2. Regulament de admitere 2020-2021, ed. 6. revizia 3
3. Regulament de intocmire a statelor de functii 2020-2021
6. Regulament de organizare si functionare a Directiei Secretariat General 2020
7. Regulament de organizare si functionare a Senatului Universitatii din Pitesti 2020-revizie 4
8. Regulament finalizare studii 2019_2020 - revizia 2
9. Regulament finalizare studii-2019-2020 -revizia 3
10. Regulament privind activitatea studentilor internationali in UPIT 2020
11. Regulament privind cercetarea stiintifica si creatia universitara in UPIT-revizie 2020
12. Regulament privind examinarea si notarea studentilor 2020
13. Regulament state de functii IFR 2020-2021
PROCEDURI 2020
2. Procedura operationala pentru echivalarea situatiei scolare a studentilor 2020
7. Procedura privind organizarea practicii
8. Procedura privind organizarea procesului educational in regim online 2020
9. Procedura privind organizarea procesului educational online in UPIT - revizie 2020
METODOLOGII 2019
1. Metodologia de autoevaluare a activitatii IOSUD UPIT
3. Metodologie alegeri CSUD UPit
4. Metodologie de admitere pentru programele de studii de doctorat UPIT 2019-2020
5. Metodologie de evaluare a satisfactiei studentilor in raport cu produsul educational global 2019
6. Metodologie privind organizarea concursului de admitere pentru IFR 2019-2020
7. Metodologie privind organizarea concursului de admitere la Colegiul Tertiar Nonuniversitar 2019
8. Metodologie privind organizarea si desfasurarea alegerilor academice pentru mandatul 2020-2024
9. Metodologie privind organizarea si desfasurarea finalizarii studiilor de doctorat în cadrul UPIT
REGULAMENTE 2019
1. Regulament de organizare si functionare a Directiei Secretariat General 2019 - Revizia 2
2. Regulament de organizare si functionare al Centrului de consiliere si orientare in cariera 2019
3. Regulament de organizare si desfasurare a studiilor postuniversitare 2019
4. Regulament finalizare studii 2018-2019
5. Regulament finalizare studii 2018-2019 -revizia 1
6. Regulament finalizare studii 2019_2020 - revizia 2
7. Regulament privind accesul utilizatorilor la colectiile si serviciile bibliotecii UPIT 2019
8. Regulament privind activitatile profesionale studentesti studii de licenta 2019 - ed.2.,rev.4
9. Regulament privind activitatile profesionale studentesti studii de master 2019 - rev.5
10. Regulament privind aplicarea sistemului ECTS 2019 - editia 3
11. Regulament privind examinarea si notarea studentilor 2019 - editia 3
14. Regulament state de functii 2019-2020
15. Regulament state de functii IFR 2019-2020
16. Regulamentul privind activitatile profesionale ale studiilor universitare de doctorat 2019
17. Regulament admitere 2019-2020, revizia 2
18. Regulament admitere 2020_2021- revizia 3
19. Regulament de functionare CEAC-Colegiu tertiar nonuniversitar
21. Regulament de organizare si functionare a Centrului de marketing universitar 2019
22. Regulament de organizare si functionare a Comisiei analiza si disciplina a UPIT 2019 - revizia 1
PROCEDURI 2019
1. Procedura de sistem controlul documentelor 2019 - revizia 4
2. Procedura de sistem privind managementul riscului 2019
4. Procedura operationala pentru echivalarea situatiei scolare a studentilor 2019 -revizia 2
5. Procedura operationala privind activitatea cabinetelor medicale din cadrul UPIT 2019
6. Procedura operationala privind circuitul documentelor in UPIT 2019
9. Procedura operationala privind competitia interna de proiecte de cercetare stiintifica 2019
14. Procedura privind controlul electronic antiplagiat preventiv al tezelor de doctorat in UPIT 2019
METODOLOGII 2018
4. Metodologie de admitere pentru programele de studii de doctorat UPIT 2018-2019
5. Metodologie privind organizarea concursului de admitere pentru IFR 2018-2019
7. Metodologie privind organizarea si desfasurarea examenului de promovare in cariera didactica
REGULAMENTE 2018
1. Regulament admitere 2018-2019, editia 6
2. Regulament de organizare si functionare a Centrului UPIT Media
3. Regulament de intocmire a statelor de functii 2018-2019
6. Regulament de organizare si functionare a Centrului de marketing universitar 2018
7. Regulament de organizare si functionare a Consiliului consultativ al Rectorului UPIT (CCR)
8. Regulament de organizare si functionare a caminelor si cantinelor studentesti 2018 - revizia 2
9. Regulament de organizare si functionare a Directiei Secretariat General 2018 - Revizia 1
10. Regulament de organizare si functionare al Bibliotecii Universitatii din Pitesti 2018
13. Regulament de organizare si functionare al Centrului de Transfer Tehnologic din cadrul UPIT 2018
14. Regulament finalizare studii 2017-2018-revizie
15. Regulament finalizare studii 2017-2018
16. Regulament intern al Bibliotecii Universitatii din Pitesti 2018
19. Regulament privind activitatea studentilor internationali in UPIT 2018
20. Regulament privind activitatile profesionale studentesti studii de licenta 2018 - Ed.2, rev. 3
21. Regulament privind activitatile profesionale studentesti studii de master 2018 - Ed.2, rev. 3
22. Regulament privind desfasurarea mobilitatilor Erasmus 2018
24. Regulament privind examinarea si notarea studentilor 2018 - revizie 2
27. Regulament state de functii IFR 2018-2019
28. Regulament state functii 2018-2019 - revizie 1
30. Regulamentul de organizare al Centrului CRC&D-AUTO - Ed. 2
PROCEDURI 2018
1. Procedura de sistem controlul documentelor 2018 - revizia 3
2. Procedura de sistem controlul documentelor 2018- revizia 2
3. Procedura de sistem solutionarea petitiilor in cadrul UPIT 2018
6. Procedura operationala privind competitia interna de proiecte de cercetare stiintifica 2018
8. Procedura operationala privind stimularea tinerilor cercetători cu rezultate de excelenta 2018
9. Procedura privind modalitatea de utilizare a sistemului antiplagiat in cadrul UPIT 2018
12. Procedura operationala privind efectuarea curateniei si dezinfectiei spatiilor UPIT 2018
17. Procedura operationala privind inscrierea in sistem informatizat a utilizatorilor bibliotecii
19. Procedura operationala privind prelucrarea unitatilor de biblioteca in sistem automatizat 2018
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
Informații studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul Educației, pentru a șasea oar...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței inst...