- Consiliul de Administratie
- Arhiva CA
- Arhivă Consiliul de Administrație 2020-2024
- Rector 2016-2023
- Prorectori
- PRORECTOR Calitatea Învăţământului
- Centrul pentru Managementul Calității și Programe Universitare
- Managementul calităţii
- Metodologii, regulamente, proceduri
DOCUMENTE SMC ÎN VIGOARE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2023-2024
METODOLOGII
1. Metodologie admitere doctorat 2023-2024
2. Regulament admitere 2023-2024
3. Metodologie admitere IFR 2023-2024
4. Metodologia de management al proiectelor UPIT
REGULAMENTE
1. Regulament de intocmire a statelor de functii pentru anul univ. 2023-2024
PROCEDURI
1. PO privind inițierea și dezvoltarea proiectelor în UPIT
2. PO privind implementarea proiectelor în UPIT
3 .PO privind evaluarea și auditarea proiectelor în UPIT
DOCUMENTE SMC ÎN VIGOARE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2022-2023
METODOLOGII
1. Metodologia de dezvoltare a ofertei educationale a UPIT
3. Metodologie admitere la Colegiul Tertiar 2022-2023
4. Metodologie privind organizarea concursului de admitere pentru IFR 2022-2023
5. Metodologie privind transferul elevilor in cadrul Colegiului Tertiar 2022
9.Metodologie privind evaluarea cadrelor didactice in cadrul Colegiului Tertiar Nonuniversitar
12. Metodologia privind mentinerea calitatii de titular in UPIt, editia a 2 a
16. Metodologie privind organizarea si functionarea Colegiului Tertiar Nonuniversitar
18. Metodologia de autoevaluare a activitatii IOSUD UPIT
20. Metodologie de evaluare a satisfactiei studentilor in raport cu produsul educational global 2019
21. Metodologie finalizare studii doctorale
22. Metodologie privind organizarea si functionarea COLEGTER23.
23. Procedură operațională privind prevenirea și combaterea discriminării și a hărțuirii în UPIT
REGULAMENTE
1. Regulament admitere 2022-2023 revizie
2. Regulament de intocmire a statelor de functii 2022-2023
3. Regulament de intocmire a statului de functii pentru invatamantul cu frecventa redusa 2022-2023
5..Regulament de organizare si functionare a Centrului pentru Relatii Internationale (CpRI) 2022
6. Regulament finalizare studii 2021-2022
7. Regulament privind acordarea burselor la ciclurile de studii de licenta si masterat
8. Regulament privind aplicarea sistemului ECTS
9.Regulament de organizare si functionare a centrului suport pentru invatamantul dual(CSID)
11. Regulament de organizare si functionare a Bibliotecii UPIT
12. Regulament de organizare si functionare a Biroului de Etica si Integritate Academica
13. Regulament de organizare si functionare a Centrului de Marketing Universitar
14. Regulament de organizare si functionare a Comisiei de Etica si Deontologie Universitara
15. Regulament de organizare si functionare a Compartimentului GDPR
16. Regulament de organizare si functionare a Directiei General Administrative
17. Regulament privind accesul utilizatorilor la colectiile si serviciile Bibliotecii UPIT
18. Regulament privind activitatile profesionale studentesti studii universitare de licenta
19. Regulament privind activitatile profesionale studentesti studii de master
20. Regulamentul privind activitatile profesionale ale studiilor universitare de doctorat
21. Regulament privind regimul actelor de studii si al documentelor universitare in UPIT
24. Regulament de organizare si functionare a Directiei Secretariat General
25. Regulament de organizare si functionare a Senatului Universitatii din Pitesti
26. Regulament privind examinarea si notarea studentilor 2020
27. Regulament de organizare si functionare al Centrului de consiliere si orientare in cariera
28. Regulament de organizare si desfasurare a studiilor postuniversitare
29. Regulament de organizare si functionare a Comisiei analiza si disciplina a UPIT 2019 - revizia 1
31. Regulament de organizare si functionare a Consiliului consultativ al Rectorului UPIT (CCR)
PROCEDURI
2. PO_Elaborarea, comunicare, si publicarea continuturilor informative ale UPIT
4. Procedura privind organizarea practicii in anul universitar 2021-2022
5. Procedura de monitorizare si evaluarea intregului personal implicat in programele IFR
7. Procedura operationala privind intocmirea documentelor de angajare personal in cadrul UPIT
8. Procedura selectia partenerilor in consortiul universitar pentru invatamantul dual
9. Procedura de sistem controlul documentelor
10.Procedura operationala modalitatea de utilizare a sistemului antiplagiat in cadrul UPIT
11. Procedura Operationala privind asigurarea scuritatii datelor cu caracter personal in UPIT
14.. Procedura operationala privind activitatea de digitizare
16. Procedura operationala pentru echivalarea situatiei scolare a studentilor
18. Procedura de sistem privind managementul riscului
20. Procedura operationala privind activitatea cabinetelor medicale din cadrul UPIT 2019
25. Procedura privind controlul electronic antiplagiat preventiv al tezelor de doctorat in UPIT 2019
30. Procedura de sistem solutionarea petitiilor in cadrul UPIT 2018
Actualizat 06.07.2023
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
Informații studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul Educației, pentru a șasea oar...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței inst...