- Consiliul de Administratie
- Arhiva CA
- Arhivă Consiliul de Administrație 2020-2024
- Rector 2016-2023
- Secretar Șef - Centrul Universitar PITEȘTI
- Refacerea unui act de studii refăcut care conținea erori/Refacerea unui document universitar care conținea erori
1. REFACEREA UNUI ACT DE STUDII CARE CONȚINEA UNELE ERORI
În situația în care completarea greșită a actului de studii sau a duplicatului, după caz, este sesizată la nivelul instituției anterior eliberării actului, se completează un nou act de studii corespunzător.
În cazul în care titularul constată greșeli în actul de studii sau în duplicat, după caz, după o perioadă de timp de la primirea acestuia, titularul se adresează în scris conducerii universității , în vederea eliberării unui nou alt de studii sau a unui alt duplicat, după caz. Cererea se depune la registratura Centrului Universitar PITEȘTI, str. Târgul din Vale, nr. 1 și este însoțită de originalul actului de studii sau duplicatul completat greșit , în vederea anulării acestuia și păstrării în arhiva universității cu termen permanent.
Eliberarea noului act de studii se face in maximum 30 de zile de la data aprobării cererii, cu respectarea prevederilor art.19 din REGULAMENTUL privind regimul actelor de studii în sistemul de învăţământ superior, titularului/împuternicitului, la cam.54, corpul Central-parter, cam.054, conform programului de eliberare a actelor de studii.
Actul de studii refăcut și neridicat se păstrează cu termen permanent în arhiva actelor de studii, cam. 054, Corp Central.
Pentru eliberarea actului de studii refăcut, cu procură notarială, mandatarul (împuternicitul) titularului depune o cerere la registratura Centrului Universitar PITEȘTI din str. Târgul din Vale, nr.1, rectorat, însoțită de următoarele documente:
1. Declarație pentru primirea actului de studii refăcut; 2. Procura notarială, în original; 3. Copia BI/CI mandatarului (împuternicitului).
SOLICITĂRILE PRIVIND ELIBERAREA ACTELOR DE STUDII DE TIP DIPLOMĂ, CERTIFICAT, ATESTAT REFĂCUTE, SE DEPUN ÎN FORMAT FIZIC LA REGISTRATURA CENTRULUI UNIVERSITAR PITEȘTI, STR. TÂRGUL DIN VALE NR.1.
2. REFACEREA UNUI DOCUMENT UNIVERSITAR (SUPLIMENT LA DIPLOMĂ/FOAIE MATRICOLĂ) CARE CONȚINEA ERORI
Pentru refacerea unui document universitar de tip Supliment la diplomă/Foaie matricolă care conținea unele erori, absolventa/absolventul depune o cerere la registratura facultății care a emis documentul universitar, însoțită de originalul documentului universitar (Supliment la diplomă/Foaie matricolă) care conținea unele erori.
Titularul sau împuternicitul poate ridica Suplimentul la diplomă refăcut sau Foaia matricolă refăcută în maximum 30 de zile calendaristice de la data aprobării cererii.
Documentul universitar refăcut și neridicat se păstrează cu termen permanent la secretariatul facultății care a asigurat școlarizarea absolventului/absolventei.
Pentru eliberarea documentului universitar refăcut, cu procură notarială, mandatarul (împuternicitul) titularului depune o cerere la registratura Centrului Universitar PITEȘTI din str. Târgul din Vale, nr.1, însoțită de următoarele documente: 1. Declarație pentru primirea documentului universitar refăcut; 2. Procura notarială, în original; 3. Copia BI/CI mandatarului (împuternicitului).
SOLICITĂRILE PRIVIND ELIBERAREA DOCUMENTELOR UNIVERSITARE DE TIP SUPLIMENT LA DIPLOMĂ/FOAIE MATRICOLĂ REFĂCUTE SE DEPUN ÎN FORMAT FIZIC LA REGISTRATURA FACULTĂȚII CARE A ASIGURAT ȘCOLARIZAREA ABSOLVENTULUI/ABSOLVENTEI
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
Informații studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul Educației, pentru a șasea oar...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței inst...