- Direcția Generală Administrativă
- Structură Direcția Generală Administrativă
- Serviciul Tehnic Administrativ
Serviciul Tehnic Administrativ este condus de un Åžef serviciu subordonat Directorului General Administrativ, iar în structura acestui serviciu se afla următoarele birouri:
- Compartimentul Tehnic și Investiţii;
- Compartimentul Tehnic Informatizare;
- Compartimentul Tehnic ReparaÈ›ii ÎntreÈ›inere;
- Compartimentul Documente Speciale;
- Compartimentul - Atelier Multiplicare.
COMPARTIMENTUL TEHNIC ÅžI INVESTIÅ¢II
Compartimentul Tehnic şi Investiţii are următoarele atribuţii principale:
- întocmirea documentelor ÅŸi urmărirea încadrării în normele legale pentru lucrările de investiÅ£ii;
- furnizarea de informaÅ£ii ÅŸi documente necesare conducerii universităţii pentru stabilirea strategiei privind procesul investiÅ£ional în cadrul instituÅ£iei;
- întocmirea planului anual de investiÅ£ii;
- întocmirea documentaÅ£iei tehnice preliminare pentru începerea procedurii de achiziÅ£ie pentru lucrări, întocmirea notelor de fundamentare ÅŸi avizelor pentru proiectele obiectivelor de investiÅ£ii;
- propunerea creditelor pentru lucrările contractate conform filei de plan;
- participarea la recepÅ£ia lucrărilor executate conform reglementărilor legale privind calitatea în construcÅ£ii;
- întocmirea ÅŸi predarea DirecÅ£iei economice a documentelor necesare plăţii contravalorii lucrărilor executate ÅŸi înregistrării acestora în contabilitate;
- urmărirea înregistrării în contabilitate a investiÅ£iilor ÅŸi modernizărilor efectuate în spaÅ£iile din patrimoniul universităţii;
- ţinerea evidenţei cărţii tehnice pentru toate clădirile universităţii;
- Å£inerea evidenÅ£ei spaÅ£iilor pe clădiri, urmărirea stării ÅŸi comportării imobilelor în timp, propunând măsuri pentru reparaÅ£ii;
- realizarea verificării materiale pentru lucrări şi certificarea calităţii lucrărilor;
- elaborarea de norme de consumuri specifice pentru desfăşurarea activităţilor tehnice ÅŸi asigurarea în baza documentaÅ£iei tehnice elaborate a resurselor necesare realizării obiectivelor planificate;
- realizarea activităţii de asistenţă tehnică, verificarea şi certificarea calităţii lucrărilor;
- monitorizarea contractelor de lucrări de investiţii;
- elaborarea unor strategii de investiţii;
- supravegherea executării lucrărilor de amenajări şi reparaţii la căminele studenţeşti;
- colaborarea cu celelalte servicii în vederea maximizării rezultatelor aplicării planului de achiziÅ£ii;
- întocmirea caietelor de sarcini ÅŸi corelarea acestora cu cerinÅ£ele structurilor;
- asigurarea documentaţiei tehnice la instalaţii, obţinere autorizaţii, avize, cărţi tehnice imobile, planuri reţele, planuri cadastrale, necesare pentru execuţia lucrărilor la obiectivele de infrastructură;
- rmărirea realizării lucrărilor de reparaţii curente, reabilitări, amenajări, precum şi efectuarea recepţiei acestora;
- respectarea cerinÅ£elor legale ÅŸi de reglementare în vigoare specifice lucrărilor de investiÅ£ii - contractare, execuÅ£ie, urmărie;
- verificarea proiectelor primite de la proiectant pentru toate obiectivele de investiţii;
COMPARTIMENTUL TEHNIC INFORMATIZARE
Misiunea Compartimentului Tehnic Informatizare constă în asigurarea sprijinului tehnic de comunicaÈ›ii informatice pentru toate facultățile È™i structurile Universității, în scopul îndeplinirii următoarelor obiective:
- creÈ™terea eficacității operaÈ›ionale a serviciilor furnizate în cadrul reÈ›elelor de calculatoare ale instituÈ›iei;
- costuri reduse de administrare, operare și mentenanță.
Activitățile desfășurate de personalul de specialitate al CompartimentulUI Tehnic Informatizare constau în:
- administrarea, dezvoltarea și modernizarea rețelelor locale (LAN) și extinse (WAN) ale Universității;
- configurarea sistemelor de operare și a activelor de rețea;
- proiectarea și implementarea de noi sisteme informatice, conform nevoilor facultăților și celorlalte structuri din cadrul Universității;
- administrarea È™i întreÈ›inerea comunicaÈ›iilor de voce ale Universității, bazate pe tehnologia VoIP (Voice over IP);
- asigurarea securității sistemelor informatice, prin identificarea vulnerabilităților potențial exploatabile și implementarea de măsuri tehnice și pentru reducerea riscurilor asociate acestor vulnerabilități;
- asigurarea de asistență tehnică de specialitate utilizatorilor în exploatarea serviciilor È™i aplicaÈ›iilor informatice;
- mentenanța echipamentelor IT (servere, stații de lucru, echipamente active și pasive de rețea);
- întocmirea specificaÈ›iilor tehnice necesare în vederea achiziÈ›ionării echipamentelor de resortul IT, conform procedurilor legale în vigoare
COMPARTIMENTUL TEHNIC REPARAÈšII-ÎNTREÈšINERE
Compartimentul tehnic reparaÈ›ii-întreÈ›inere este condus de È™eful serviciului tehnic administrativ, subordonat Directorului General Administrativ, iar personalul din cadrul acestuia are, în principal, următoarele atribuÅ£ii. Compartimentul tehnic reparaÈ›ii-întreÈ›inere efectuează lucrări de întreÅ£inere, reparaÅ£ii, amenajări, programate în următoarele situaÅ£ii:
- decizii proprii în situaÅ£ii limită, defecÅ£iuni, avarii, pe baza delegării ÅŸefului serviciului tehnic-administrativ sau Directorului General Administrativ;
- pe baza referatelor emise şi aprobate de către Consiliul de Administrație al UPIT;
- pe baza dispoziţiilor verbale sau scrise ale şefilor direcţi conform organigramei;
- pe baza sesizărilor din partea studenţilor.
Compartimentul tehnic reparaÈ›ii-întreÈ›inere verifică ÅŸi întreÅ£ine următoarele:
- clădirile şi toate suprafeţele construite din patrimonial universităţii;
- spaţiile verzi ale campusului;
- căile de acces pietonale sau carosabile, precum şi spaţiile de parcare;
- mobilierul ÅŸi tâmplăria clădirilor din campus;
- instalaÅ£iile electrice, sanitare, canalizare, termice, gaze ÅŸi ventilaÅ£ie, atât din interiorul clădirilor cât ÅŸi a celor exterioare.
Compartimentul tehnic reparaÈ›ii-întreÈ›inere manipulează cu îngrijitorii marfa , produsele ce intră/ies din magaziile universităţii. Compartimentul tehnic reparaÈ›ii-întreÈ›inere exploatează ÅŸi întreÅ£ine instalaÅ£iile proprii, sau ale agenÅ£ilor economici terÅ£i, prin intermediul cărora se asigură un consum raÅ£ional de utilităţi : gaz natural, apă rece, apă caldă menajeră, căldură, energie electrică. Compartimentul tehnic reparaÈ›ii-întreÈ›inere este format din ingineri, maiÅŸtri, muncitori calificaÅ£i pe diverse domenii, care acÅ£ionează pe baza cunoÅŸtinÅ£elor tehnice profesionale dobândite, precum ÅŸi a celor de securitate ÅŸi sănătate în muncă, P.S.I ÅŸi care asigură exploatarea raÅ£ională ÅŸi întreÅ£inerea patrimoniului universitar. Personalul compartimentului participă la programe de instruire teoretică ÅŸi practică cu o periodicitate de 2 ani.
FormaÅ£iile de muncitori efectuează lucrări în baza :
- autorizaţiilor de lucru ;
- instrucţiuni tehnice interne de protecţie a muncii;
- atribuţiilor de serviciu ;
- dispoziţii verbale;
- procese verbale;
- propria răspundere;
- obligaţiilor de serviciu.
Obiectivele de consolidări, reabilitări sau reparaÅ£ii gestionate de universitate ce intră în aria de activitate a Serviciului Administrativ sunt: imobilele din patrimoniul Universităţii din PiteÅŸti ÅŸi instalaÅ£iile ce deservesc funcÅ£ionarea lor, spaÅ£iile de învăţământ, spaÅ£iile de cazare ÅŸi restul spaÅ£iilor existente pentru buna deservire a activităţilor din universitate. Principalele atribuÅ£ii ÅŸi responsabilităţi privind activităţile de reparaÅ£ii sunt:
- remedierea oricăror defecţiuni produse la instalaţiile, echipamentele şi clădirile din locaţiile universităţii;
- asigurarea materialelor necesare executării acestor lucrări, prin grija şefului ierarhic;
- întocmirea procesului verbal de constatare la faÅ£a locului, în caz de necesitate;
- elaborarea comenzilor de lucru pentru fiecare lucrare, conform referatelor de necesitate, note interne, dispoziţii;
- sesizarea conducerii în caz de avarii sau lucrări care nu pot fi executate la nivel intern ci doar prin externalizarea de servicii;
- verificarea zilnică a bunei funcţionări a obiectivelor ce le aparţin;
- intervenÅ£ia în caz de avarii la instalaÅ£iile electrice ÅŸi sanitare;
- executarea lucrărilor de mică ÅŸi medie anvergură, de natura reparaÅ£iilor curente, modernizărilor ÅŸi igienizărilor, precum ÅŸi verificarea încadrării cantitative a materialelor folosite la lucrare.
COMPARTIMENTUL DOCUMENTE SPECIALE
Compartimentul documente speciale este subordonat Rectorului UPIT È™i Directorului General Administrativ, iar activitățile desfaÈ™urate în cadrul acestui birou respectă Procedura de sistem Privind Arhivarea Documentelor în cadrul Universităţii din PiteÈ™ti.
ATELIERUL DE MULTIPLICARE
Atelierul de multiplicare are următoarele atribuÅ£iuni: multiplicare, culegere ÅŸi definitivarea produselor din Editura Universității din PiteÈ™ti, având următoarele scopuri:
- sprijinirea, prin multiplicarea de tipizate, a bunei funcţionări a tuturor departamentelor UPIT;
- sprijinirea procesului de organizare a examenelor, prin multiplicarea foilor de examen, a legitimaÅ£iilor si a subiectelor, asigurând confidenÅ£ialitatea necesară;
- sprijinirea departamentelor UPIT ÅŸi a Bibliotecii UPIT prin legarea dosarelor ÅŸi a registrelor în scopul arhivării, remedierea cărÅ£ilor uzate.
Șeful Serviciului Tehnic Administrativ întocmeÈ™te graficul săptămânal de activități pentru întreg personalul din subordine È™i îl prezintă, în ziua de luni următoare săptămânii de raportare, Directorului General Administrativ pentru validarea pontajului.
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERÄ‚ FEROVIARÄ‚ È™i S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din PiteÈ™ti Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
InformaÈ›ii studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul EducaÈ›iei, pentru a È™asea oarÄ...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior È™i în spiritul transparenÈ›ei decizionale È™i asumării responsabi...
Anunț privind desfășurarea concursului de ocupare a funcțiilor de DECAN din cadrul facultăților UNST POLITEHNICA București pentru mandatul 2024 – 2029
AnunÈ› privind desfășurarea concursului de ocupare a funcÈ›iilor de DECAN din cadrul facultăților UNST POLITEHNICA BucureÈ™ti pentru mandatul 2024 – 2029
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de InvestiÈ›ii
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTÄ‚ÈšI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...