Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

Serviciul Tehnic Administrativ este condus de un Åžef serviciu subordonat Directorului General Administrativ, iar în structura acestui serviciu se afla următoarele birouri:

  • Compartimentul Tehnic È™i InvestiÅ£ii;
  • Compartimentul Tehnic Informatizare;
  • Compartimentul Tehnic ReparaÈ›ii ÎntreÈ›inere;
  • Compartimentul Documente Speciale;
  • Compartimentul - Atelier Multiplicare.

 

COMPARTIMENTUL TEHNIC ÅžI INVESTIÅ¢II

Compartimentul Tehnic şi Investiţii are următoarele atribuţii principale:

  • întocmirea documentelor ÅŸi urmărirea încadrării în normele legale pentru lucrările de investiÅ£ii;
  • furnizarea de informaÅ£ii ÅŸi documente necesare conducerii universităţii pentru stabilirea strategiei privind procesul investiÅ£ional în cadrul instituÅ£iei;
  • întocmirea planului anual de investiÅ£ii;
  • întocmirea documentaÅ£iei tehnice preliminare pentru începerea procedurii de achiziÅ£ie pentru lucrări, întocmirea notelor de fundamentare ÅŸi avizelor pentru proiectele obiectivelor de investiÅ£ii;
  • propunerea creditelor pentru lucrările contractate conform filei de plan;
  • participarea la recepÅ£ia lucrărilor executate conform reglementărilor legale privind calitatea în construcÅ£ii;
  • întocmirea ÅŸi predarea DirecÅ£iei economice a documentelor necesare plăţii contravalorii lucrărilor executate ÅŸi înregistrării acestora în contabilitate;
  • urmărirea înregistrării în contabilitate a investiÅ£iilor ÅŸi modernizărilor efectuate în spaÅ£iile din patrimoniul universităţii;
  • Å£inerea evidenÅ£ei cărÅ£ii tehnice pentru toate clădirile universităţii;
  • Å£inerea evidenÅ£ei spaÅ£iilor pe clădiri, urmărirea stării ÅŸi comportării imobilelor în timp, propunând măsuri pentru reparaÅ£ii;
  • realizarea verificării materiale pentru lucrări ÅŸi certificarea calităţii lucrărilor;
  • elaborarea de norme de consumuri specifice pentru desfăşurarea activităţilor tehnice ÅŸi asigurarea în baza documentaÅ£iei tehnice elaborate a resurselor necesare realizării obiectivelor planificate;
  • realizarea activităţii de asistenţă tehnică, verificarea ÅŸi certificarea calităţii lucrărilor;
  • monitorizarea contractelor de lucrări de investiÅ£ii;
  • elaborarea unor strategii de investiÅ£ii;
  • supravegherea executării lucrărilor de amenajări ÅŸi reparaÅ£ii la căminele studenÅ£eÅŸti;
  • colaborarea cu celelalte servicii în vederea maximizării rezultatelor aplicării planului de achiziÅ£ii;
  • întocmirea caietelor de sarcini ÅŸi corelarea acestora cu cerinÅ£ele structurilor;
  • asigurarea documentaÅ£iei tehnice la instalaÅ£ii, obÅ£inere autorizaÅ£ii, avize, cărÅ£i tehnice imobile, planuri reÅ£ele, planuri cadastrale, necesare pentru execuÅ£ia lucrărilor la obiectivele de infrastructură;
  • rmărirea realizării lucrărilor de reparaÅ£ii curente, reabilitări, amenajări, precum ÅŸi efectuarea recepÅ£iei acestora;
  • respectarea cerinÅ£elor legale ÅŸi de reglementare în vigoare specifice lucrărilor de investiÅ£ii - contractare, execuÅ£ie, urmărie;
  • verificarea proiectelor primite de la proiectant pentru toate obiectivele de investiÅ£ii;

 

COMPARTIMENTUL TEHNIC INFORMATIZARE

Misiunea Compartimentului Tehnic Informatizare constă în asigurarea sprijinului tehnic de comunicaÈ›ii informatice pentru toate facultățile È™i structurile Universității, în scopul îndeplinirii următoarelor obiective:

  • creÈ™terea eficacității operaÈ›ionale a serviciilor furnizate în cadrul reÈ›elelor de calculatoare ale instituÈ›iei;
  • costuri reduse de administrare, operare È™i mentenanță.

Activitățile  desfășurate de personalul de specialitate al CompartimentulUI Tehnic Informatizare  constau în:

  • administrarea, dezvoltarea È™i modernizarea reÈ›elelor locale (LAN) È™i extinse (WAN) ale Universității;
  • configurarea sistemelor de operare È™i a activelor de reÈ›ea;
  • proiectarea È™i implementarea de noi sisteme informatice, conform nevoilor facultăților È™i celorlalte structuri din cadrul Universității;
  • administrarea È™i întreÈ›inerea comunicaÈ›iilor de voce ale Universității,  bazate pe tehnologia VoIP (Voice over IP);
  • asigurarea securității sistemelor informatice, prin identificarea vulnerabilităților potenÈ›ial exploatabile È™i implementarea de măsuri tehnice È™i pentru reducerea riscurilor asociate acestor vulnerabilități;
  • asigurarea de asistență tehnică de specialitate utilizatorilor în exploatarea serviciilor È™i aplicaÈ›iilor informatice;
  • mentenanÈ›a echipamentelor IT (servere, staÈ›ii de lucru, echipamente active È™i pasive de reÈ›ea);
  • întocmirea specificaÈ›iilor tehnice necesare în vederea achiziÈ›ionării  echipamentelor de resortul IT, conform procedurilor legale în vigoare

 

COMPARTIMENTUL TEHNIC REPARAÈšII-ÎNTREÈšINERE

Compartimentul tehnic reparaÈ›ii-întreÈ›inere este condus de È™eful serviciului tehnic administrativ, subordonat Directorului General Administrativ, iar personalul din cadrul acestuia are, în principal, următoarele atribuÅ£ii. Compartimentul tehnic reparaÈ›ii-întreÈ›inere efectuează lucrări de întreÅ£inere, reparaÅ£ii, amenajări, programate în următoarele situaÅ£ii:

  • decizii proprii în situaÅ£ii limită, defecÅ£iuni, avarii, pe baza delegării ÅŸefului serviciului tehnic-administrativ sau Directorului General Administrativ;
  • pe baza referatelor emise ÅŸi aprobate de către Consiliul de AdministraÈ›ie al UPIT;
  • pe baza dispoziÅ£iilor verbale sau scrise ale ÅŸefilor direcÅ£i conform organigramei;
  • pe baza sesizărilor din partea studenÅ£ilor.

 

Compartimentul tehnic reparaÈ›ii-întreÈ›inere verifică ÅŸi întreÅ£ine următoarele:

  • clădirile ÅŸi toate suprafeÅ£ele construite din patrimonial universităţii;
  • spaÅ£iile verzi ale campusului;
  • căile de acces pietonale sau carosabile, precum ÅŸi spaÅ£iile de parcare;
  • mobilierul ÅŸi tâmplăria clădirilor din campus;
  • instalaÅ£iile electrice, sanitare, canalizare, termice, gaze ÅŸi ventilaÅ£ie, atât din interiorul clădirilor cât ÅŸi a celor exterioare.

Compartimentul tehnic reparaÈ›ii-întreÈ›inere manipulează cu îngrijitorii marfa , produsele ce intră/ies din magaziile universităţii. Compartimentul tehnic reparaÈ›ii-întreÈ›inere exploatează ÅŸi întreÅ£ine instalaÅ£iile proprii, sau ale agenÅ£ilor economici terÅ£i, prin intermediul cărora se asigură un consum raÅ£ional de utilităţi : gaz natural, apă rece, apă caldă menajeră, căldură, energie electrică. Compartimentul tehnic reparaÈ›ii-întreÈ›inere este format din ingineri, maiÅŸtri, muncitori calificaÅ£i pe diverse domenii, care acÅ£ionează pe baza cunoÅŸtinÅ£elor tehnice profesionale dobândite, precum ÅŸi a celor de securitate ÅŸi sănătate în muncă, P.S.I ÅŸi care asigură exploatarea raÅ£ională ÅŸi întreÅ£inerea patrimoniului universitar. Personalul compartimentului participă la programe de instruire teoretică ÅŸi practică cu o periodicitate de 2 ani. 

 

FormaÅ£iile de muncitori efectuează lucrări în baza :

  • autorizaÅ£iilor de lucru ;
  • instrucÅ£iuni tehnice interne de protecÅ£ie a muncii;
  • atribuÅ£iilor de serviciu ;
  • dispoziÅ£ii verbale;
  • procese verbale;
  • propria răspundere;
  • obligaÅ£iilor de serviciu.

 

Obiectivele de consolidări, reabilitări sau reparaÅ£ii gestionate de universitate ce intră în aria de activitate a Serviciului Administrativ sunt: imobilele din patrimoniul Universităţii din PiteÅŸti ÅŸi instalaÅ£iile ce deservesc funcÅ£ionarea lor, spaÅ£iile de învăţământ, spaÅ£iile de cazare ÅŸi restul spaÅ£iilor existente pentru buna deservire a activităţilor din universitate. Principalele atribuÅ£ii ÅŸi responsabilităţi privind activităţile de reparaÅ£ii sunt:

  • remedierea oricăror defecÅ£iuni produse la instalaÅ£iile, echipamentele ÅŸi clădirile din locaÅ£iile universităţii;
  • asigurarea materialelor necesare executării acestor lucrări, prin grija ÅŸefului ierarhic;
  • întocmirea procesului verbal de constatare la faÅ£a locului, în caz de necesitate;
  • elaborarea comenzilor de lucru pentru fiecare lucrare, conform referatelor de necesitate, note interne, dispoziÅ£ii;
  • sesizarea conducerii în caz de avarii sau lucrări care nu pot fi executate la nivel intern ci doar prin externalizarea de servicii;
  • verificarea zilnică a bunei funcÅ£ionări a obiectivelor ce le aparÅ£in;
  • intervenÅ£ia în caz de avarii la instalaÅ£iile electrice ÅŸi sanitare;
  • executarea lucrărilor de mică ÅŸi medie anvergură, de natura reparaÅ£iilor curente, modernizărilor ÅŸi igienizărilor, precum ÅŸi verificarea încadrării cantitative a materialelor folosite la lucrare.

 

COMPARTIMENTUL DOCUMENTE SPECIALE

Compartimentul documente speciale este subordonat Rectorului UPIT È™i Directorului General Administrativ, iar activitățile desfaÈ™urate în cadrul acestui birou respectă Procedura de sistem Privind Arhivarea Documentelor în cadrul Universităţii din PiteÈ™ti.

 

ATELIERUL DE MULTIPLICARE

Atelierul  de  multiplicare  are  următoarele  atribuÅ£iuni:  multiplicare,  culegere  ÅŸi definitivarea produselor din Editura Universității din PiteÈ™ti, având următoarele scopuri:

  • sprijinirea, prin multiplicarea de tipizate, a bunei funcÅ£ionări a tuturor departamentelor UPIT;
  • sprijinirea  procesului  de  organizare  a  examenelor,  prin  multiplicarea  foilor  de  examen,  a legitimaÅ£iilor si a subiectelor, asigurând confidenÅ£ialitatea necesară;
  • sprijinirea departamentelor UPIT ÅŸi a Bibliotecii UPIT prin legarea dosarelor ÅŸi a registrelor  în scopul arhivării, remedierea cărÅ£ilor uzate.

 

Șeful Serviciului Tehnic Administrativ întocmeÈ™te graficul săptămânal de activități pentru întreg personalul din subordine È™i îl prezintă, în ziua de luni următoare săptămânii de raportare,  Directorului General Administrativ pentru validarea pontajului.

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.