- Relații cu Mediul Socio-Economic
- Centre suport
- Centrul de Marketing Universitar
CENTRUL DE MARKETING UNIVERSITAR (CMU)
MISIUNEA NOASTRĂ:
♦ Să asigurăm dezvoltarea și coordonarea activităților și proceselor din cadrul Sistemului Informațional de Marketing (SIM) al Universității din Pitești.
♦ Să reprezentăm interfaţa dintre Universitatea din Pitești şi mediul socio-economic, prin crearea unui cadru corespunzător dezvoltării colaborării dintre cele două componente.
PRINCIPALELE ACTIVITĂȚI CARE CONTRIBUIE LA ÎNDEPLINIREA MISIUNII:
Regulament de organizare și funcționare
Legea nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România
Date de contact:
Director Centrul de Marketing Universitar
Lect. univ. dr. Olimpia OANCEA
E-mail: olimpia.oancea@upit.ro
Telefon: 0348.453.107
Adresa: Str. Târgul din Vale, Nr. 1, Rectorat, Camera R5
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
Informații studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul Educației, pentru a șasea oar...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței inst...