Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

   

  STUDENȚI 

 

Conturile bancare pentru plata taxelor

 

            ANUNȚ IMPORTANT!

• STUDENȚII CARE AU DEPUS DOSARELE PENTRU BURSA SOCIALĂ SUNT RUGAȚI SĂ REFACĂ URMĂTOARELE DOCUMENTE:

    -  ADEVERINȚELE DE SALARII – TREBUIE SĂ FIE PE 12 LUNI CALENDARISTICE (OCTOMBRIE 2022- SEPTEMBRIE 2023);

    -  ADEVERINȚELE DE VENIT DE LA ANAF TREBUIE SĂ FIE PENTRU ANUL 2022 ȘI PENTRU ANUL 2023.

     DOCUMENTELE REFĂCUTE POT FI ADUSE PÂNĂ PE DATA DE 10.11.2023

Metodologie burse_26 oct 2023

Calendar burse

ANUNT BURSE 2023-2024

 

           ÎNSCRIERE ÎN AN SUPERIOR - II, III

 

                În perioada 2-16.10.2023 se va realiza înscrierea în an superior si constă în completarea, semnarea si vizarea urmatoarelor documente:

- fisa de inscriere anuala;

- declaratia de consimtamant insotita de nota de informare;

- actul aditional la contractul de studii - se va completa și semna la intalnirea cu indrumatorul de an;

- se va atasa chitanta de plata a primei transe din taxa de scolarizare (valabil pentru cei care sunt la taxă);

- carnetul de student - se va preda indrumatorului/sefului de an pentru a fi vizat de catre secretariat;

- legitimația de calătorie - se va preda indrumatorului/sefului de an pentru a fi vizata de catre secretariat

Fisa inscriere anuala 2023-2024

Notă informare GDPR actualizată

Declaratie consimtamant noua

 

Redistribuirea locurilor subventionate pentru anul universitar 2023-2024 - liste finale

Propunerile de exmatriculare pentru studenții care nu îndeplinesc condiția de promovare în an superior

Redistribuirea locurilor subventionate pentru anul universitar 2023-2024 - liste provizorii

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ADMITERE 2023

 

♦ PROBELE DE APTITUDINI - ADMITERE MUZICĂ LICENȚĂ

    19 IULIE 2023, ORA 9, SALA B9, PARTER, CORP B, GHEORGHE DOJA

♦ PROBELE DE APTITUDINI - ADMITERE ARTELE SPECTACOLULUI (ACTORIE)

    19 IULIE 2023, ORA 10, SALA B36, ETAJ, CORP B, GHEORGHE DOJA

----------------------------------------------------------------------------

 

Programul EURO 200 - în vederea achiziționării unui calculator

- Calendar acordare ajutor financiar Program EURO 200 pe 2023

HG_1294_2004

HOTARARE 395 04-05-2023

Legea-269_2004_cu-modif-si-compl-ulterioare

Anexa 2_Model cerere Euro 200

 

EUROSTUDENT VIII

      Continutul_chestionarului_Eurostudent_VIII

      Informatii EUROSTUDENT 

      Sinteza_EUROSTUDENT_VII_Romania

      Structura-chestionar-EUROSTUDENT-VIII

      

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    ANUNȚ

Deschiderea anului la Facultatea de Teologie, Litere, Istorie și Arte - marti, 4 octombrie, incepand cu ora 10.00, in curtea FTLIA.

 

 

INSCRIEREA IN AN SUPERIOR - II, III

Fisa inscriere anuala 2022-2023

 

ANUNȚ

FIECARE STUDENT ÎNMATRICULAT LA CONVERSIE CARE ÎNDEPLINEȘTE CONDIȚIILE MENȚIONATE VA FI ANUNȚAT ÎN CURSUL ANULUI UNIVERSITAR PENTRU RAMBURSAREA TAXEI DE CATRE UNIVERSITATE

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

         In urma reluarii activitatii didactice in format fizic, transmitem informarea cu privire la decontarea abonamentelor de transport pentru studenti. 

        Metodologia poate fi accesata la link-ul:   https://www.upit.ro/_metodologia_de_decontare_a_abonamentelor_de_transport_intern_si_sau_extern_pentru_studenti_ai_upit.pd

 

 

         În contextul extinderii centrelor de testare SARS-COV2, Prefectura Argeș caută 15-20 de voluntari pentru activități de tip call-center în 2 weekend-uri, 5-6 și 12-13 februarie 2022.

UPIT a arătat de fiecare dată că se implică în viața comunității.

         Cei care vor să se alăture cauzei sunt rugați să trimită un e-mail la adresa rectorat@upit.ro, până luni, 07.02.2022  următoarele date:

Nume și prenume: Specializare, an; Număr de telefon; E-mail;Disponibilitate (zile, interval orar)

....................................................................................................................................

OPORTUINITATE ANGAJARE STUDENȚI DIN AN TERMINAL ȘI ABSOLVENȚI

WalletHub este un site american dedicat gestionarii finantelor personale, apreciat de Forbes ca unul dintre cei mai buni angajatori start-up atat in 2020, cat si in 2021. Din 2012, angajam pe piata din Romania si in alte tari europene tineri absolventi care doresc sa-si dezvolte o cariera internationala, dar sa lucreze local, in sistem remote. Apreciam candidati cu orice tip de studii complete de licenta (minim), atat timp cat au un bun nivel de limba engleza si abilitati de gandire analitica.
Momentan, avem deschise urmatoarele oportunitati de angajare in cadrul companiei:

Online Research Analyst
Data Entry Specialist
Content Strategist
Marketing Analyst

Avem rugamintea de a disemina informatia catre studentii/absolventii potential interesati. CV-urile (exclusiv in limba engleza) se primesc la hr@wallethub.com de unde vom raspunde tuturor aplicantilor selectati in cel mult 5 zile lucratoare.

Va invitam sa aflati mai multe despre compania noastra pe www.wallethub.com (poate fi accessat cu orice VPN US).

Asteptam cu interes candidaturi si intrebarile dumneavoastra. Pentru informatii suplimentare, putem programa si o convorbire telefonica cu orice reprezentant al facultatii care se ocupa de consilierea profesionala a studentilor. Va multumim pentru colaborare!

Cu bine,  

Cristina Brait, Recruitment Specialist

202-738-1512

818 18th Street NW, Suite 1020
Washington, DC 20006

                                                 

                         ----------------------------------------------------------------------------------------------

ANUNȚ ÎNSCRIERE/ÎNMATRICULARE AN SUPERIOR - II, III

        În perioada 1-15.10.2021 se va realiza înscrierea în an superior si consta in completarea, semnarea si vizarea urmatoarelor documente:

- fisa de inscriere anuala

- declaratia de consimtamant 

- nota de informare generala GDPR -UPIT - anexa consimtamant participant la exam finalizare studii

- actul aditional la contractul de studii - se va completa si semna la intalnirea cu indrumatorul de an

- chitanta de plata a primei transe din taxa de scolarizare - unde e cazul

- carnetul de student - se va preda indrumatorului/sefului de an pentru a fi vizat de catre secretariat

- legitimatia de calatorie - se va preda indrumatorului/sefului de an pentru a fi vizata de catre secretariat

 

 ♦ SESIUNEA DE RESTANȚE - SEPTEMBRIE 2021♦

 Tabere 2021

 FINALIZARE STUDII 2021 

 

 VIRTUAL CAREER HUB-UPIT 2021

          În cadrul acestui eveniment studenții pot identifica aspecte importante din cadrul diferitelor companii participante, anunțuri de recrutare pentru job-uri sau stagii de internship. Detalii găsesc pe paginile de facebook ale Universității din Pitești: 

https://www.facebook.com/official.upit,

https://www.facebook.com/search/top?q=via%C8%9Ba%20studen%C8%9Beasc%C4%83%20-%20universitatea%20din%20pitesti 

și pe site-ul UPIT MEDIA la:

http://upitmedia.ro/index.php/targuri-de-joburi-online 

                           ----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Programul EURO 200 - în vederea achiziționării unui calculator

 

 CTR recrutează tineri pentru a ocupa postul de Director Județean (DJ)

       

 

                                *********************************************************************************************

                                 *********************************************************************************************

 

ANUNȚ  PENTRU DEPUNEREA DOSARELOR DE BURSĂ SOCIALĂ 2020-2021

 

PROGRAM DESCHIDERE AN UNIVERSITAR 2020-2021

programare inceput de an - anul I

programare inceput de an - anii II si III

       *  Informații suplimentare se vor primi din partea îndrumătorilor de ani pe grupurile media.

       *  Întâlnirile sunt necesare pentru completarea documentelor școlare - înscrierea în an superior.

 

ANUNȚ ÎNSCRIERE/ÎNMATRICULARE AN SUPERIOR - II, III

        În perioada 1-15.10.2020 se va realiza înscrierea în an superior. Regula se aplică tuturor studenților.

        Informațiile suplimentare și modul de desfășurare va fi comunicat în timp util, pe grupurile media, de către îndrumătorul de an, respectiv șeful de an. 

 

Schimbare.jpg

 Fă primul pas pentru schimbaremai multe informatii...

 

 ♦  MĂSURI SPECIFICE PENTRU DERULAREA ACTIVITĂȚILOR ÎN CADRUL FTLIA

  ♦ PLAN DE MĂSURI PRIVIND REORGANIZAREA ACTIVITĂȚILOR DIDACTICE ȘI NEDIDACTICEDIN UPIT PENTRU PERIOADA 11 – 22 MARTIE 2020

    HOTĂRÂRILE BIROULUI CONSILIULUI  DE ADMINISTRAŢIE   din data de 12.03.2020

  ♦ ADMITERE 2020

 

♦  Conturile bancare pentru plata taxelor

SESIUNEA DE RESTANȚE - SEPTEMBRIE 2020

       Cerere mărire note - formular

          - LMA

          - LSTAC

          - LL

          - Actorie I

          - Actorie II

 

    Program desfășurare activități, CORP B, pe perioada stării de alertă 2020 la FTLIA

   ♦  FINALIZARE STUDII -   Acte necesare

   ♦  SESIUNEA DE VARĂ  -  01.06-21.06.2020 + restante ani terminali 

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.