- Facultăți
- Facultatea de Științe, Educație Fizicã şi Informaticã
- Departamente la nivelul FSEFI
- Departamentul Matematica-Informatică
- ADMITERE 2024 D.M.I.
- Concursul de admitere 2024 la programele de conversie profesională DMI
Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București – Centrul Universitar Pitești
Facultatea de Ştiinţe, Educaţie Fizică şi Informatică
INFORMAȚII GENERALE DESPRE ADMITEREA 2024 LA PROGRAMELE DE CONVERSIE PROFESIONALĂ
Facultatea de Ştiinţe, Educaţie Fizică şi Informatică organizează concurs de admitere pentru următoarele programe de studii postuniversitare de conversie profesională, forma de învățământ cu frecvență:
- Conversie profesională Informatică cu durata studiilor de 4 semestre;
- Conversie profesională Informatică cu durata studiilor de 3 semestre;
- Conversie profesională Matematică cu durata studiilor de 4 semestre;
- Conversie profesională Matematică cu durata studiilor de 3 semestre.
Criterii de eligibilitate pentru admiterea la programele de conversie profesională:
- Candidatul să fie absolvent cu diplomă de licență a unui program de studii universitare acreditat;
- La programele de conversie cu durata de 3 semestre se pot înscrie candidații care au diploma de licență din același domeniu fundamental cu programul de conversie;
- Candidatul să fie încadrat în sistemul de învățământ preuniversitar în anul școlar 2024-2025.
Calendarul desfăşurării concursului de admitere la programele de conversie profesională:
SESIUNEA SEPTEMBRIE 2024 | |
Înscrierea candidaților | 02.09.2024 – 20.09.2024 |
Comunicarea rezultatelor | 22.09.2024 |
Depunerea contestațiilor | 23.09.2024 |
Comunicarea rezultatelor finale | 24.09.2024 |
Înmatricularea candidaților | 24.09.2024 – 30.09.2024 |
Programele de conversie profesională se organizează în regim cu taxă de studii, Taxa de școlarizare fiind în valoare de 2100 lei pe semestru de studii.
Metodologie Admitere Conversie FSEFI 2024-2025
Taxe Conversie FSEFI seria 2024-2026
Înscrierea la concursul de admitere
Pentru înscrierea la concursul de admitere, un candidat va depune fizic la secretariatul facultății un dosar de înscriere care să conțină următoarele documente:
1) Formular tip de înscriere (disponibilă la secretariatul facultății);
2) Declaraţie de consimţământ și nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (disponibilă la secretariatul facultății);
- în original sau copii legalizate însoțite de adeverință din care să rezulte că actele în original au fost depuse la altă facultate;
4) Diplomă de bacalaureat sau echivalentă cu aceasta și Foaia matricolă - în original sau copii legalizate însoțită de adeverință din care să rezulte că actele în original au fost depuse la altă facultate;
5) Diplomă de master și supliment la diplomă (dacă este cazul) - în original sau copie certificată conform cu originalul;
6) Certificat de naştere – copie certificată conform cu originalul sau copie legalizată;
7) Act de identitate - copie certificată conform cu originalul sau copie legalizată aflat în perioada de valabilitate la data înscrierii;
8) Certificatul de căsătorie (dacă este cazul) - copie certificată conform cu originalul sau copie legalizată;
9) Adeverință medicală eliberată de medicul de familie din care să rezulte că este apt medical pentru studii, emisă cu maxim 30 de zile înainte de înscrierea la concurs – original. Pentru sportivi, adeverința medicală poate fi suplinită de carnetul de legitimare cu viza medicală în termen de valabilitate pe perioada examenului de admitere.
10) Adeverinţă din care să rezulte încadrarea ca titular sau suplinitor în anul școlar 2024 – 2025, emisă de unitatea şcolară în care este încadrat – în original. Pentru unitățile de învățământ din sistemul privat se va depune copie după ordinul privind acreditarea instituției de învățământ.
11) Dovada achitării taxei de înscriere.
Admiterea candidaților se realizează pe baza mediei generale de la concursul de admitere, care este reprezentată de media de la examenul de licență. Ierarhizarea candidaților se face în ordinea descrescătoare a mediilor obţinute la concursul de admitere, în limita locurilor aprobate pentru fiecare program de studii postuniversitare de conversie profesională.
Criteriile de departajare a candidaților care au medii generale egale la concursul de admitere sunt reprezentate în ordine de:
1. media multianuală a anilor de studii universitare de licență;
2. media generală de la examenul de bacalaureat.
Înmatricularea în anul I de studii
Candidaţii declaraţi admişi sunt înmatriculaţi ca studenţi în anul I doar pe baza următoarelor acte depuse fizic la secretariatul facultăţii:
1) Cererea tip de înmatriculare (disponibilă la secretariatul facultății);
2) Diplomă de licență (sau echivalenta acesteia) și Suplimentul la diplomă / Foaie matricolă - în original sau copii legalizate însoțite de adeverință din care să rezulte că actele în original au fost depuse la altă facultate;
3) Diplomă de bacalaureat (sau echivalentă cu aceasta) și Foaia matricolă - în original sau copie legalizată însoțită de adeverință din care să rezulte că actele în original au fost depuse la altă facultate;
4) Diplomă de master și supliment la diplomă (dacă este cazul) - în original sau copie certificată conform cu originalul;
5) Certificat de naştere – copie certificată conform cu originalul sau copie legalizată;
6) Act de identitate – copie certificată conform cu originalul sau copie legalizată aflat în perioada de valabilitate la data înscrierii;
7) Certificatul de căsătorie (dacă este cazul) – copie certificată conform cu originalul sau copie legalizată;
8) Adeverință medicală eliberată de medicul de familie din care să rezulte că este apt medical pentru studii, emisă cu maxim 30 de zile înainte de înscrierea la concurs – original. Pentru sportivi, adeverința medicală poate fi suplinită de carnetul de legitimare cu viza medicală în termen de valabilitate pe perioada examenului de admitere.
9) Adeverinţă din care să rezulte încadrarea ca titular sau suplinitor în anul școlar 2024 – 2025, emisă de unitatea şcolară în care este încadrat – în original; Pentru unitățile de învățământ din sistemul privat se va depune copie după ordinul privind acreditarea instituției de învățământ.
10) Dovada achitării taxei de înmatriculare;
11) Dovada de achitare a 50% din valoarea taxei de şcolarizare anuală aferentă programului de studii postuniversitare de conversie profesională la care a fost admis;
12) Contractul de studii și anexa la contract pentru anul I, semnate de candidat (puse la dispoziție de către comisia de admitere a facultății);
13) O fotografie tip buletin.
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
UEFISCDI - Chestionar studenți
Informații studiul european EUROSTUDENT VIII În perioada următoare – martie-mai 2023 –, România va participa, prin Ministerul Educației, pentru a șasea oar...
CARTA_UNSTPB - Consultare publică
Consultare publică CARTA UNSTPB Având în vedere prevederile Legii Învățământului Superior și în spiritul transparenței decizionale și asumării responsabi...
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Informare privind Analiza de piață COM/DG RTD împreuna cu Banca Europeana de Investiții
Taxe de școlarizare indexate – Centrul Universitar Pitești
Taxe de școlarizare indexate Taxele se pot plăti și cu cardul
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței instituționale”, Cod p
A început procesul de selecție a grupului țintă (GT3) în cadrul proiectului ”Universitatea 4.0 – universitate deschisă și conectată pentru creșterea rezilienței inst...