- Direcția Generală Administrativă
- Organigrama
Direcţia Generală Administrativă funcţionează, conform Organigramei
Conducerea Direcţiei Generale Administrative este asigurată de Directorul General Administrativ, care face parte de drept din Consiliul de Administraţie. Postul de director general administrativ se ocupă prin concurs organizat de Consiliul de Administraţie al Universităţii din Piteşti. Validarea concursului se face de către Senatul universitar, iar numirea pe post, de către Rector. Directorul General Administrativ urmăreşte eficienţa tuturor structurilor organizatorice aflate în subordinea sa, prin coordonare, îndrumare şi control. Directorul general administrativ îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu fişa postului, care se aprobă de Consiliul de administraţie, şi are următoarele atribuţii principale:
- participă la managementul strategic al Universităţii din Piteşti, în calitate de membru al echipei de conducere;
- propune obiective şi indicatori de performanţă ai direcţiei administrative, în corelare cu obiectivele strategice şi obiectivele manageriale stabilite la nivel de universitate;
- asigură atât punerea în practică precum şi urmărirea din punct de vedere administrativ a politicii universităţii;
- iniţiază şi desfăşoară activităţi care vizează ameliorarea eficacităţii gestionării resurselor Universităţii;
- coordonează şi monitorizează activităţiile de achiziţii şi investiţii în folosul universităţii;
- organizează, coordonează şi controlează întreaga activitate administrativă şi tehnică a Universităţii din Piteşti, pe baza hotărârilor Senatului, ale Consiliului de Administraţie şi deciziilor Rectorului;
- asigură respectarea dispoziţiilor legale în activitatea economică şi financiară, prin cooperarea ce se impune cu alte structuri de specialitate;
- urmăreşte eficientizarea continuă a activităţilor în sectoarele pe care le coordonează;
- monitorizează şi evaluează periodic situaţia realizării obiectivelor direcţiei administrative;
- întocmeşte şi înaintează spre aprobare Senatului universitar propuneri strategice de îmbunătăţire a activităţii administrative şi tehnice a universităţii, în corelare cu strategia şi politica generală a universităţii;
- repartizează sarcini şi metode de lucru pentru personalul aflat în subordine;
- întocmeşte fişa postului pentru personalul din subordine.
Direcţia Generală Administrativă cuprinde
- Direcția Generală Administrativă cu structurile:
- Biroul Achiziţii;
- Serviciul Privat pentru Situaţii de Urgenţă;
- Serviciul Intern de Prevenire şi Protecţie;
- Serviciul Tehnic Administrativ;
și
- Serviciul Administrativ
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
PARTENERIAT ÎNTRE UNIVERSITATEA DIN PITEȘTI, S.C. CARIERĂ FEROVIARĂ și S.C. CLUB FEROVIAR
Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor - Ghid de acces -
Ghid de acces la Biblioteca Digitală a Universității din Pitești Bibliografii în format digital – un nou serviciu online oferit utilizatorilor
GOLDPLAST Group
#GOLDPLAST had the honour to host in its plant Dr. Eng. Dumitru Chirlesan, Rector of the University of Pitesti, for the inauguration of the new production line in Topoloveni. We are proud to share ...
NOUTĂȚI ANOSR
NOUTĂȚI ANOSR Activitate_ANOSR_2015-2016 Adresă_ANOSR Universitatea din Pitești ANOSR_Viitorul_Implică_Studenții_15_obiective_pentru_educație Propuneri_ANOSR_Legea_bugetului_2017...