Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Universitatea Națională
de Știință și Tehnologie
POLITEHNICA București

Logo incredere
Instituție de învățământ superior cu grad de încredere ridicat Logo ARACIS
Româna English Français

Acest serviciu are ca domeniu de activitate atribuÅ£ii privind activitatea de pază ÅŸi atribuÅ£ii privind îngrijinirea patrimoniului (serviciul pază, întreÅ£inere, curățenie), asigurând gestionarea în condiÅ£ii normale a bunurilor mobile ÅŸi imobile din dotarea universităţii ÅŸi realizând evidenÅ£a nominală a inventarului, precum ÅŸi întocmirea formelor de miÅŸcare ale acestuia.

 

Serviciul administrativ este condus ÅŸi coordonat de către Directorului Adminsitrativ, subordonat Directorului General Adminsitrativ. Directorului Adminsitrativ întocmeÅŸte planurile de pază pentru posturile din cadrul acestei structuri ÅŸi le prezintă ierarhiei spre aprobare, în vederea asigurării pazei obiectivelor din cadrul universităţii, asigurării ÅŸi respectării ordinii interioare în limitele intervalelor de timp specifice fiecărui post.

 

Personalul responsabil pentru activitatea de pază are următoarele atribuţii:

            a) în timpul serviciului, personalul de pază este obligat să respecte atribuÅ£iile specificate concret în fiÅŸa postului;

            b) să execute serviciul prin supraveghere, ascultare, observare, patrulare;

            c) să cunoască locurile ÅŸi punctele vulnerabile din perimetrul posturilor pentru a preveni producerea oricăror fapte de natură să aducă prejudicii universităţii;

            d) să păzească postul, bunurile ÅŸi valorile nominalizate în consemnul particular ÅŸi să asigure integritatea acestora;

            e) să permită accesul în perimetrul postului păzit numai în conformitate cu reglementările legale ÅŸi cele interne, specifice fiecărei locaÅ£ii;

            f) să oprească ÅŸi să legitimeze persoanele care săvârÅŸesc infracÅ£iuni sau alte fapte ilicite în cadrul obiectivului păzit, pe cele care încalcă normele interne stabilite prin regulamente proprii iar în cazul infracÅ£iunilor flagrante, să oprească ÅŸi să predea poliÅ£iei pe făptuitori, bunurile sau valorile care fac obiectul infracÅ£iunii, luând măsuri pentru paza ÅŸi conservarea lor, întocmind, totodată, un proces verbal de constatare pentru luarea acestor măsuri;

            g) să înÅŸtiinÅ£eze ÅŸeful ierarhic ÅŸi conducerea universităţii despre producerea oricărui eveniment deosebit produs pe timpul executării serviciului ÅŸi măsurile luate în acest sens;

            h) în caz de avarii produse la instalaÅ£ii, conducte, reÅ£ele electrice sau telefonice, ÅŸi, în orice alte împrejurări care sunt de natură să producă pagube, să aducă la cunoÅŸtinÅ£a celor în drept asemenea evenimente ÅŸi să ia primele măsuri de limitare a consecinÅ£elor evenimentului.

 

Directorului Adminsitrativ supraveghează ÅŸi buna funcÅ£ionare a activităţii de curăţenie, sub stricta coordonare a Åžefului ierarhic superior, respectiv Directorul General Administrativ. Prin urmare, în sarcina acestui serviciu este ÅŸi desfăşurarea activităţii de curăţenie de către personalul de îngrijire repartizat în mod corespunzător. Åžeful Serviciului administrativ asigură verificarea efectuării curăţeniei în spaÅ£iile comune ale universităţii - holuri, scări, grupuri sanitare, săli de curs, cabinete profesori, birouri administraÅ£ie, secretariate, rectorat. De asemenea, asigură planificarea necesarului materialelor de curăţenie pentru desfăşurarea activităţii, întocmind referatele de necesitate în acest sens, distribuirea materialelor de curăţenie personalului de îngrijire pe bază de semnătură, Å£inerea evidenÅ£ei materialelor de curăţenie, centralizarea defecÅ£iunilor, deteriorărilor, furturilor instalaÅ£iilor sanitare constatate zilnic de către personalul de îngrijire colaborând în acest sens cu Compartimentul Tehnic Administrativ în vederea remedierii ÅŸi întreÅ£inerii instalaÅ£iilor electrice, sanitare, tâmplărie etc.

 

Directorului Adminsitrativ întocmeÈ™te graficul săptămânal de activități pentru întreg personalul DirecÈ›iei Administrative È™i il prezintă Directorului General Administrativ pentru validarea pontajului în ziua de luni următoare săptămânii de raportare.

Stiri
S.I.I.M.A.D.C.
Am uitat parola
Acest site foloseste "cookies" pentru a usura navigarea in site si numararea vizitatorilor intr-o perioada de timp. Prin continuarea utilizarii acestui site va dati acordul folosiri acestora. Multumim pentru intelegere. Apasati aici pentru mai multe informatii.